Často kladené dotazy


INFORMACE O VAŠÍ OBJEDNÁVCE

Chci zrušit objednávku.
Pokud nás o zrušení objednávky požádáte prostřednictvím e-mailu, může se stát, že objednávka nebude zrušena včas, proto postupujte dle níže uvedeného návodu.

Objednávku můžete zrušit kliknutím na odkaz pro úpravu objednávky. K odkazu můžete získat přístup dvěma způsoby:
1. Otevřete potvrzující e-mail, jež jste obdrželi po vytvoření objednávky. E-mail byl zaslán na e-mailovou adresu, jež byla uvedena v objednávce. V tomto e-mailu vyhledejte odkaz se slovem "KLIK" a klikněte na něj.



nebo

2. Klikněte na následující odkaz: KLIK. Poté zadejte e-mailovou adresu, která byla uvedena v objednávce, a číslo objednávky, kterou si přejete zrušit.

Na telefonní číslo, které bylo uvedeno v objednávce, vám bude zaslán přihlašovací kód. Zadejte ho do pole "Přihlašovací kód".

Chcete-li objednávku zrušit, klikněte na tlačítko "Upravit objednávku" a potom vyberte "Zrušit objednávku".



Pokud je v době žádosti vaše objednávka již zpracována nebo byla zásilka odeslána, změny již nebudou zohledněny.
Chci změnit adresu nebo jiné doručovací údaje.
Pokud nás pro změnu doručovacích údajů kontaktujete prostřednictvím e-mailu, údaje nemusí být změněny včas, a proto je nezbytné postupovat podle níže uvedeného postupu.
Údaje můžete změnit pomocí odkazu pro úpravu objednávky. K odkazu můžete získat přístup dvěma způsoby:
1. Otevřete potvrzovací e-mail, který jsme vám zaslali po obdržení vaší objednávky. E-mail byl zaslán na e-mailovou adresu, jež byla uvedena v objednávce. V tomto e-mailu vyhledejte odkaz s klíčovým slovem "KLIK" a klikněte na něj.



nebo
2. Klikněte na následující odkaz: KLIK a zadejte e-mailovou adresu, jež byla uvedena v objednávce, a číslo objednávky, ve které si přejete změnit doručovací údaje.
Na telefonní číslo, které jste zadali do objednávky, vám bude zaslán přihlašovací kód. Zadejte ho do pole "Přihlašovací kód".


Pokud chcete změnit údaje, klikněte na tlačítko "Upravit objednávku" a potom změňte požadované údaje. Pokud kterýkoli z údajů nelze změnit, žádané změny nám uveďte v poli "Zpráva pro sklad". Vaše změny potvrďte kliknutím na "Uložit a dokončit úpravy."



Pokud je v době žádosti vaše objednávka již zpracována nebo byla zásilka odeslána, změny již nebudou moci být zohledněny.
Mohu po odeslání objednávky přidat nebo odebrat produkt?
Pokud nás pro změnu doručovacích údajů kontaktujete prostřednictvím e-mailu, objednávka nemusí být změněna včas, a proto je nezbytné postupovat podle níže uvedeného postupu.

Pokud chcete přidat nebo odebrat produkt z vaší objednávky, uveďte tuto informaci do pole "Zpráva pro sklad". Pomocí odkazu upravte objednávku. K odkazu můžete získat přístup dvěma způsoby:

1. Otevřete potvrzovací e-mail, který jsme vám zaslali po obdržení vaší objednávky. E-mail byl zaslán na e-mailovou adresu, jež byla uvedena v objednávce. V tomto e-mailu vyhledejte odkaz s klíčovým slovem "KLIK" a klikněte na něj.



nebo
2. Klikněte na následující odkaz: KLIK a zadejte e-mailovou adresu, jež byla uvedena v objednávce, a číslo objednávky, ve které si přejete změnit doručovací údaje.
Na telefonní číslo, které jste zadali do objednávky, vám bude zaslán přihlašovací kód. Zadejte ho do pole "Přihlašovací kód".


Do pole "Poznámká pro sklad" uveďte název produktu, který si přejete přidat nebo odebrat. Změny potvrďte kliknutím na tlačítko "Uložit a dokončit úpravy".



Pokud je v době žádosti vaše objednávka již zpracována nebo byla zásilka odeslána, změny již nebudou moci být zohledněny.
Co mám udělat, pokud jsem neobdržel/a potvrzující e-mail o vytvoření objednávky?
Potvrzující e-maily jsou automaticky zasílány po odeslání objednávky na našem e-shopu. Pokud jste e-mail neobdrželi, nejdříve zkontrolujte záložku se ( »spam«) poštou.

Občas se stává, že je v zadané e-mailové adrese překlep. V takovém případě nás prosím kontaktujte. Společně se na objednávku podíváme. Nejdříve však zkontrolujte »spam« filtr.


ODESLÁNÍ ZÁSILKY & DORUČENÍ

Kde je moje zásilka?
Zásilku můžete sledovat přihlášením na našem webu v kolonce MOJE OBJEDNÁVKY.

Můžete ji sledovat také na tomto odkazu: https://www.pinkpanda.cz/kde-je-muj-balicek
Jak probíhá doručení zásilky?
Našim přepravcem je kurýrní společnost Packeta.
Kurýr vám doručí zásilku na adresu, kterou jste zadali v objednávce.
Balíky jsou doručovány v pracovních dnech. Pokud vás kurýr doma nezastihne, dostanete informace, které potřebujete pro převzetí balíku (do poštovní schránky, na e-mail nebo formou SMS) do 5 pracovních dnů.
Jak rychle bude zásilka odeslána?
Pokud byla v objednávce zvolena možnost prioritní objednávky, objednávku zpracujeme, zabalíme a předáme přepravní společnosti přednostně – během 1-2 pracovních dnů. Příplatek za prioritní zpracování činí 25 Kč.

Pokud bylo zvoleno běžné doručení, zásilku předáme přepravní společnosti během 2-5 pracovních dnů.
Za jak dlouho zásilka dorazí?
Zásilku obdržíte cca do 7 pracovních dnů. Na případné opoždění vás upozorníme prostřednictvím e-mailu.

Pokud byla v objednávce zvolena možnost prioritní objednávky, objednávku zpracujeme, zabalíme a předáme přepravní společnosti během 1-2 pracovních dnů. Příplatek za prioritní zpracování činí 25 Kč.
Pokud bylo zvoleno běžné doručení, zásilku předáme přepravní společnosti během 2-5 pracovních dnů.

Mám problém s doručením. Jak mám postupovat?
V případě potíží s doručením se můžete obrátit přímo na společnost Packeta.
Můžete se také obrátit na nás: [email protected]

S radostí vám pomůžeme vyřešit problém a vynasnažíme se, aby vám byla zásilka doručena co nejdříve.
Kolik stojí poštovné?
Cena poštovného se k objednávce připočte na pokladně. Můžete zvolit prioritní objednávku, platbu na dobírku, platbu kreditní kartou nebo prostřednictím PayPal.

Cena poštovného je 89 Kč.
Doplatek při zaslání na dobírku je 25 Kč.
Příplatek za prioritní zpracování činí 25 Kč.

Zásilky z českého e-shopu odesíláme pouze v rámci ČR.


Pro objednání zboží na Slovensko navštivte náš slovenský web: https://www.pinkpanda.sk/
Co znamená prioritní zpracování objednávky?
Naším zákazníkům nabízíme možnost rychlejšího zpracování objednávky.

Prioritní objednávky jsou zpracovány a zabaleny rychleji než ostatní. V tomto případě zpracování trvá 1-2 dny. U běžných objednávek tento proces zabere 2-5 dnů. Příplatek za prioritní zpracování činí 25 Kč.

Poté je zásilka odeslána a následuje doručení, které trvá 4-5 dnů.

Co znamená pojištění zásilky?
Během objednávání můžete zvolit pojištění zásilky (12 Kč). Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození produktů z objednávky, v co nejkratší možné době vám nabídneme možnosti kompenzace vzniklé škody.


REKLAMACE

Přeji si vrátit produkt. Jak mám postupovat?
Do 14 dnů od nákupu nás kontaktujte na [email protected]. My vám vzápětí zašleme více informací pro vrácení výrobku. Poté budete mít ještě 14 dnů na odeslání produktu.

Postupovat je třeba následujícím způsobem:
Zásilku odnesete na jakékoli podací místo Zásilkovny a nahlásíte náš 8místný vratkový kód: 95700337. Zásilku převezme personál na podacím místě, který nalepí štítek na balík a ten se pak vrátí k nám. Na místě neuhrazujete nic, cena poštovného ve výši 69 Kč se vám následně odečte při vrácení peněz za produkty. Vzhledem k tomu, že jsme zahraniční e-shop, centrála se zbožím je mimo České republiky a než se k nám zboží vrátí zpět, může to trvat i 2-3 týdny.
Máte taky možnost vrátit zboží ve vlastní režii, a to na adresu:
Ličila.si - Konverzija d.o.o., Slovenčeva ulice 24, 1000 Ljubljana.
V tomto případě poštovné hradíte sami, při vrácení peněz se už nic neodpočítává.

Do zásilky přiložte kopii faktury a vyplněný formulář, který naleznete ZDE.

Více informací naleznete zde: https://www.pinkpanda.cz/info/obchodni-podminky
Obdržel/a jsem nesprávný produkt
Pokud jste v zásilce obdrželi nesprávný produkt, neváhejte nás kontaktovat.

Do e-mailu přidejte fotografii produktu, uveďte číslo vaší objednávky a my zkontrolujeme proces balení zásilky na bezpečnostních kamerách. Pokud byla chyba na naší straně, chybějící produkt vám co nejdříve zašleme.
V mé zásilce chyběl objednaný produkt
Pokud jste v zásilce nenalezli některý z objednaných produktů, napište nám. Může se stát, že během balení na skladě došlo k chybě. Proces balení zásilky zkontrolujeme na bezpečnostních kamerách a pokud byla chyba na naší straně, chybějící produkt vám co nejdříve zašleme.
Obdržel/a jsem poškozený produkt. Jak mám postupovat?
Během objednávání můžete zvolit pojištění zásilky (12 Kč). Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození produktů z objednávky, v co nejkratší možné době vám nabídneme možnosti kompenzace vzniklé škody.

Napište nám e-mail a do přílohy přidejte fotografie poškozeného produktu a vyplněný formulář, který naleznete ZDE.
Formulář můžete vyplnit buď ručně a poté jej oskenovat, nebo jej vyplnit přímo na počítači.

V případě, že jste nezvolili možnost pojištění zásilky, bude reklamační proces o něco zdlouhavější – nejdříve se obrátíme na přepravní společnost a poté reklamaci dořešíme s vámi. Přednostně jsou tedy přijímány reklamace s uhrazeným pojištěním zásilky.


OBJEDNÁVKA

Jak mohu vytvořit objednávku na PINK PANDA?
Nakupování na našem e-shopu je snadné a rychlé. Jednoduše navštivte náš e-shop, přidejte produkty do košíku, a poté pokračujte na pokladnu, kde zadáte doručovací údaje, vyberete způsob platby a odešlete objednávku. Odesláním objednávky se zavazujete k jejímu uhrazení a převzetí.

Minimální hodnota objednávky je 250 Kč.
Musím se na PINK PANDA registrovat?
Pro nákup na našem e-shopu není nutné přihlášení nebo registrace. Jednoduše zadejte své údaje na pokladně.

Zákazníkům však registraci na našem webu doporučujeme, protože umožňuje jednodušší sledování zásilky. Přihlášením také získáváte přístup k historii předchozích objednávek.

Pokud ještě nemáte účet, můžete se zaregistrovat zde: https://www.pinkpanda.cz/my-orders
Použijte stejnou e-mailovou adresu jako během vytváření objednávek.
Jak uplatnit promo kód?
V jedné objednávce lze použít pouze jeden promo kód. Uplatníte jej zadáním do okénka na pokladně.

Okénko vypadá takto:



Po kliknutí na "Potvrď" bude automaticky uplatněna sleva na nezlevněné produkty nebo budou do objednávky přidány dárky/zobrazí se nabídka dárků, ze kterých si můžete vybrat.
Když jsem zadala kód pro slevu, zvýšila se cena poštovného.
Co se stalo? Po zadání kódu na slevu cena produktů padne pod hranici pro nižší poštovné a tak se automaticky poštovné navýšilo. Proto se někdy vyplatí koupit ještě nějakou maličkost a cena objednávky tak bude stejná.
Zadala jsem kód na slevu, ale sleva se neodečte.
Promo kód pro slevu bohužel neplatí na již zlevněné produkty. Pokud je produkt již zlevněné za více procent, než přináší promo kód, tak cena bohužel zůstane stejná. Pokud je zlevnění za méně, než přináší promo kód, procento skočí na slevu promo kódu - takže se zvýší.


PLATBA

Jak mohu vyplatit svou objednávku?
1. PLATBA NA DOBÍRKU: Kurýrovi můžete zaplatit po vyzvednutí, když přinese balíček k vám domů. Při výběru dobírky se k základním nákladům na dopravu připočítává dalších 25 Kč. Kurýr ze Zásilkovny přinese balíček k vám domů, můžete platit v hotovosti nebo kreditní/debetní kartou. Maximální hodnota objednávky na dobírku je 4.000 Kč

2. PLATBA KARTOU NEBO PROSTŘEDNICTVÍM PAYPAL ÚČTU: Můžete také platit platební kartou Visa/Mastercard nebo prostřednictvím PayPal účtu. V takovém případě vyberte tento způsob platby v kroku 1 platby a postupujte podle uvedených pokynů.
Mohu dostat fakturu na firmu?
Samozřejmě! Do okénka poznámky nám napište, že si přejete obdržet fakturu na firmu a také připište údaje jako jméno a adresu firmy a IČO. Fakturu pak obdržíte přímo v balíčku.
Máte v nabídce dárkové poukázky?
Samozřejmě, zákazníkům nabízíme také nákup dárkových poukázek! Objednat si je můžete zde - KLIK KLIK.


PRODUKTY, ZNAČKY, TESTERY

Jsou produkty, které prodáváte na Vaší stránce originální?
Na našem e-shopu objednáte jedině originální a kvalitní produkty.
S námi se nemusíte obávat: Všechny produkty jsou získávány přímo od značek nebo výhradně od oficiálních a důvěryhodných distributorů pro značku.
Můj nejoblíbenějším produkt není na skladě! Kdy bude znovu dostupný?
Někdy je skutečně těžko říci, kdy bude nové naskladnění produktů. Jelikož nabízíme mnoho značek, máme více distributorů. Proto jsme tuto otázku řešili zcela jednoduše. Pod značkou vyprodáno je rámeček, do kterého napíšete svůj e-mail:


Když bude znovu na skladě, upozorníme Vás e-mailem a produkt si můžete objednat.
Můžete mi poslat testery na vyzkoušení produktu?
Bohužel testery nemáme. Nabízíme Vám ale mnoho promo akcí, se kterými můžete přijít do dárku. Pokud s produktem nejste spokojeni, můžete ho vrátit. Přečtěte si více ZDE


KONTAKT

Jak Vás mohu kontaktovat?
Na všechny Vaše dotazy jsme dosažitelný od pondělí do pátku na e-mailové adrese [email protected]. Prosíme Vás abyste poslali pouze jeden e-mail.
Kdy se dočkám odpovědi na mé otázky?
Momentálně máme mnoho zpráv, ale pracujeme od rána do večera, abychom Vám čím dříve odpověděli. Bohužel to někdy trvá i 2 dny.
01. 06. 2023