Časté otázky


Máš otázku, zajímá tě něco? Prohlédni si časté otázky, které dostáváme od zákaznic.
 

Kdy přijde můj balíček?

Vzhledem k tomu, že tvé nové super výrobky k tobě budou cestovat až ze Slovinska, kde máme náš sklad, bude tvůj balíček u tebe doma v průběhu 4 až 5 pracovních dnů od odeslání objednávky. Pokud by nááááhodou balíček nepřišel ani po 5 pracovních dnech, pak nás kontaktuj na [email protected] a zjistíme kde se tvůj balíček "zasekl".
Zásilku ti doručí kurýr GLS.

Jak zaplatím?

Jak zaplatím? Vzhledem k riziku rozšíření COVID-19 společnost GLS CZ upravila postupy předávání balíků, takže platbu nelze provést při doručení, dokud se situace neuklidní. Do odvolání je možné platit pouze online.

Jaké jsou ceny poštovného?

Při nákupu do 550 Kč je cena poštovného 99 Kč a při nákupu nad 550 Kč je poštovné 59 Kč. Objednávky odesíláme jen v rámci ČR.

Pojištění zásilky
Klient může využít pojištění zásilky v hodnotě 12 Kč. Pokud se zboží náhodou ztratí nebo poškodí, v co nejkratším čase zašleme nové. V případě, že není skladem, za dané zboží vrátíme peníze.

Mohu dostat i fakturu na firmu?

Samozřejmě! Do okénka "poznámky" nám napiš, že si přeješ obdržet fakturu na firmu a také připiš údaje jako jméno a adresu firmy a IČO. Fakturu pak obdržíš přímo v balíčku.

Když jsem zadala slevový kód, najednou se poštovné zvýšilo. To si děláte srandu?

Náš tým si velmi rád dělá legraci, ale ne na účet našich zákazníků. Co se pak stalo? Při nákupu nad 1500 Kč je poštovné zdarma. Při zadání slevového kódu může cena košíku padnout pod tuto hranici a automaticky se zvýší i poštovné na 59 Kč. Proto se někdy vyplatí koupit ještě nějakou drobnost. Cena objednávky bude vyšší, ale stále ušetříš na poštovném

Jak použiji promo kód?

Úplně jednoduše. Nejdříve klasicky vyber vytoužené výrobky a pokračuj na pokladnu. Tam uvidíš okénko s možností zadání promo kódu Zadej svůj promo kód a klikni "Potvrď. Po tomto kroku by se ti měla aktivovat tvoje sleva nebo různé dárky. Pokud se tak náhodou nestane, ještě jednou zkontroluj, zda máš správný promo kód a jestli náhodou promo kód nevypršel. Pokud stále vše sedí, ale nic se nestalo, pak nás klidně kontaktuj na [email protected] a problém vyřešíme.

Mohu balíček vyzvednout i osobně?

PINK PANDA se snaží vytvořit jeden z nejlepších internetových obchodů, proto nemáme v zájmu otevírat kamenný obchod. Kromě toho jsou všechny naše sklady zatím ve Slovinsku, takže jedině pokud by sis chtěla udělat menší výlet, pak se můžeš pro svůj balíček zastavit u nás ve Slovinsku:)

Budete prodávat ještě nějakou jinou kosmetiku?

Vždy a všude rádi slyšíme nějaké nové návrhy na nové značky, které bychom mohli prodávat. A vždy se i budeme snažit nové značky protlačit k nám na stránku. Jen upozornění: značku M.A.C. u nás prodávat nebudeme- pro ně jsme malá rybička (už jsme to samozřejmě zkoušeli). Pokud máš jakékoliv jiné návrhy, napiš nám na [email protected]

Výrobek, který jsem si chtěla objednat, není na skladě. Kdy přijde?

To bohužel neumíme říct úplně přesně, protože jak už asi víš, v našem e-shopu nabízíme velmi velké množství různých značek a tím pádem se i čas objednávek liší ... Samozřejmě se snažíme, aby byly zásoby výrobků průběžně doplňovány. Kromě toho máme ještě jednu fajn vychytávku - do okénka při vyprodaném výrobku můžeš zadat své jméno a email a my ti dáme vědět, když výrobek opět dorazí.

Co když s balíčkem nejsem spokojená? Kam ho mohu vrátit?

Můžeš ho vrátit na adresu:
Konverzija d.o.o.
Dolany u Červených Peček 73
280 02 Červené Pečky

Je to adresa společnosti GLS, která neodpovídá za reklamace, ale postará se, aby reklamované výrobky přišly k nám do Slovinska.
Napiš nám také tvou adresu a číslo účtu. Nemáme žádné striktní podmínky, takže můžeš vrátit i otevřené výrobky. O garanci se dočteš více na Absolutní 28 denní garance.
Před odesláním výrobků doporučujeme, abys nás nejdříve kontaktovala emailem na [email protected]

Výměny bohužel neděláme, za zboží vracíme peníze.


Jsou líčidla testovány na zvířatech?

Absolutně ne! Žádný z výrobků v našem internetovém obchodě není testován na zvířatech a tohoto pravidla se striktně držíme.

Jak koupím výrobky?

Jednoduše přidáš výrobek do košíku, v dalším kroku přejdeš na pokladnu, zadáš své údaje a balíček je již na cestě k tobě. Pokud nemáš ráda technologii, můžeš nám napsat na [email protected] a objednávku vyřídíme "osobně".

Netuším, které odstíny by se mi hodily. Můžete mi poradit?

Určitě, i od toho jsme tu. Prohlédni si video tutoriály, články a průvodce, a pokud ani to nepomůže, napiš nám na [email protected] , nebo můžeš přímo kontaktovat naši vizážistku Lanu v anglickém jazyce na [email protected]

01. 04. 2020