Časté otázky



INFORMACE O VAŠÍ OBJEDNÁVCE

Chci zrušit objednávku
Pokud nám pro zrušení objednávky napíšete na info mail, může se stát, že objednávka nebude zrušena včas, proto je třeba postupovat podle níže uvedeného postupu.
Na zrušení objednávky použijte odkaz na úpravu objednávky. K odkazu můžete získat přístup dvěma způsoby:
1. Otevřete potvrzovací e-mail, který jsme vám poslali po zadání objednávky. Dostali jste ho na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. V tomto e-mailu vyhledejte odkaz s klíčovým slovem "KLIK" a klikněte na něj.



nebo
2. Klikněte na následující odkaz:KLIKa zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste uskutečnili objednávku, a číslo objednávky, kterou chcete zrušit.
Na telefonní číslo, které jste zadali při objednávce, vám bude zaslán přihlašovací kód. Zadejte ho do pole "Přihlašovací kód".

Chcete-li objednávku zrušit, klikněte na tlačítko "Upravit objednávku" a potom vyberte "Zrušit objednávku".



Pokud je v době žádosti váš balíček už v procesu balení a přepravy, změny již nebudou moci být zohledněny.
Chci změnit svou adresu nebo jiné doručovací údaje
Pokud nám pro změnu doručovacích údajů napíšete na info mail, údaje nemusí být změněny včas, a proto je nezbytné postupovat podle níže uvedeného postupu.
Data můžete změnit pomocí odkazu na úpravu objednávky. K odkazu můžete získat přístup dvěma způsoby:
1. Otevřete potvrzovací e-mail, který jsme vám poslali po zadání objednávky. Dostali jste ho na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. V tomto e-mailu vyhledejte odkaz s klíčovým slovem "KLIK" a klikněte na něj.



nebo
2. Klikněte na následující odkaz:KLIKa zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste uskutečnili objednávku, a číslo objednávky, ve které si přejete změnit doručovací údaje.
Na telefonní číslo, které jste zadali při objednávce, vám bude zaslán přihlašovací kód. Zadejte ho do pole "Přihlašovací kód".


Pokud chcete změnit údaje, klikněte na tlačítko "Upravit objednávku" a potom změňte požadované údaje. Pokud kterýkoli z údajů nelze změnit, žádané změny nám uveďte v poli "Zpráva pro sklad". Vaše změny potvrďte kliknutím na "Uložit a dokončit úpravy."



Pokud je v době žádosti váš balíček už v procesu balení a přepravy, změny již nebudou moci být zohledněny.
Mohu po zadání objednávky přidat nebo odebrat produkt
Pokud nám pro změnu obsahu objednávky napíšete na info mail, může se stát, že objednávka nebude změněna včas, proto je třeba postupovat podle níže uvedeného postupu.

Pokud chcete přidat nebo odebrat výrobek z vaší objednávky, dejte nám vědět prostřednictvím pole "Zpráva pro sklad". Pomocí odkazu upravte objednávku. K odkazu můžete získat přístup dvěma způsoby:

1. Otevřete potvrzovací e-mail, který jsme vám poslali po zadání objednávky. Dostali jste ho na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. V tomto e-mailu vyhledejte odkaz s klíčovým slovem "KLIK" a klikněte na něj.



nebo
2. Klikněte na následující odkaz:KLIKa zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste uskutečnili objednávku, a číslo objednávky, kterou si přejete změnit.
Na telefonní číslo, které jste zadali při objednávce, vám bude zaslán přihlašovací kód. Zadejte ho do pole "Přihlašovací kód".

Najděte políčko "Zpráva pro sklad" a napište název produktu, který chcete přidat nebo odebrat. Své změny potvrďte kliknutím na tlačítko "Uložit a dokončit úpravy".



Pokud je v době žádosti váš balíček už v procesu balení a přepravy, změny již nebudou moci být zohledněny.
Co udělat, pokud jsem neobdržel potvrzující e-mail o objednávce?
Naše potvrzující e-maily se automaticky posílají po nákupu na našem e-shopu. Pokud jste ho nedostali, prosíme Vás, abyste nejprve zkontrolovali ( »spam«) poštu.

Je možné, že jste při nákupu zadali také špatnou e-mailovou adresu, v tom případě nás prosím kontaktujte a spolu zkontrolujeme, co se stalo. Ale nejprve zkontrolujte Váš »spam« filtr.


POSÍLÁNÍ BALÍKŮ & DORUČENÍ

Kde je můj balíček?
Svůj balíček můžete sledovat přihlášením na naší internetové stránce v kolonce MOJE OBJEDNÁVKY.

Jednoduše ho můžete sledovat také na tomto odkazu: https://www.pinkpanda.cz/kde-je-muj-balicek
Kde dostanu své sledovací »tracking« číslo balíčku?
Svůj balíček můžete sledovat přes naše internetové stránky na tomto odkazu: https://www.pinkpanda.cz/kde-je-muj-balicek
Jak posíláte balíčky?
Balíčky posíláme kurýrní společností PPL.
Kurýr Vám doručí balíček na adresu, kterou jste zadadli v objednávce
Balíky jsou doručovány v pracovních dnech. Pokud při doručení nebudete na adrese, dostanete informace, které potřebujete pro převzetí balíku (do schránky nebo na e-mail nebo formou SMS) do 5 pracovních dnů.
Jak rychle odpošlete balíček?
Pokud jste vybrali Prioritní objednávku, Vaši objednávku připravíme a zašleme rychle (v období 1 - 2 pracovních dnů).

Pokud jste vybrali normálne doručení, Vás balíček zašleme v období 2 - 5 pracovních dnů.
Jak rychle dostanu balíček?
Balíček dostanete nejpozději v období 7 pracovních dnů. Pokud dojde ke zpoždění, upozorníme Vás přes e-mail.

Pokud jste vybrali Prioritní objednávku, Vaši objednávku připravíme a zašleme v období 1 - 2 pracovních dnů.
Pokud jste vybrali normálne doručení, Vás balíček zašleme v období 2 - 5 pracovních dnů.
Mám problém s doručením, co mám udělat?
Společnost PPL Vám je dostupná na jejich e-mailové adrese.
K dispozici Vám je také [email protected] S radostí Vám pomůžeme řešit problém a vyřešíme tak, aby byl balík čím dříve u Vás.
Jaké jsou ceny poštovného?
Cena poštovného se Vám připočte na pokladně v posledním kroku a záleží na tom, zda si vyberete rychlé poslání, platbu na dobírku, platbu kreditní kartou nebo přes Pay pal.

Při nákupu produktů nad 550 Kč je cena poštovného 59 Kč.
Při nákupu produktů do 550 Kč je cena poštovného 99 Kč.
Doplatek při zaslání na dobírku je 25 Kč.

Zásilky z českého e-shopu odesíláme pouze v rámci ČR.
Co znamená prioritní objednávka (Možnost rychlého doručení)?
Naším zákazníkům nabízíme možnost, aby si vytvořili prioritní objednávku a tak přeskočí řadu.
Prioritní objednávky jsou připraveny a poslány rychleji než normálne.

Ale kvůli samotnému procesu dopravní společnosti Vám nemůžeme říci s jistotou, že bude balíček rychleji u Vás nebo neopozdí kvůli nepředvídatelným situacím (extrémní počasí, technické problémy, ...).

Tato možnost znamená, že bude Váša objednávka zpracována prioritně v našem skladu.
Co znamená pojištění balíku?
Při objednávání můžete využít pojištění balíku (12 Kč). Pokud se produkty ztratí nebo přijde do poškození, Vám v tom případě v nejkratším možném čase zašleme nový produkt nebo Vám vrátíme peníze, pokud produkt / produtky již na skladě nejsou.


REKLAMACE

Přeji si vrátit produkt. Jak to udělat?
Do 14 dní po nákupu nás upozorněte na [email protected] Pošleme Vám údaje pro vrácení výrobku. Nato máte ještě 14 dní čas, abyste produkty poslali zpět.

Adresa pro vrácení produktů:
Konverzija d.o.o.
Slovenčeva 24,
1000 Ljubljana, Slovenija

Při vrácení produktů je třeba přiložit kopii faktury a vyplněný formulář, který najdete ZDE.

Více si přečtete zde: https://www.pinkpanda.cz/info/obchodni-podminky
Produkt v balíku je nesprávný
Pokud jste převzali nesprávný produkt, nám napište. Do mailu přidejte fotku produktu a my zkontrolujeme Vaši objednávku při balení na bezpečnostních kamerách a pokud byla skutečně chyba na naší straně, Vám chybějící produkt zašleme.
V mém balíčku chyběl jeden nebo více objednaných produktů
Pokud ve Vašem balíčku ně byl objednaný produkt nám napište. Vaši objednávku při balení zkontrolujeme na bezpečnostních kamerách a pokud byla skutečně chyba na naší straně, Vám chybějící produkt zašleme.
Dostala jsem poškozený produkt, co mám udělat?
Při objednávání můžete využít pojištění balíčku (12 Kč). Pokud se zboží ztratí nebo poškodí, Vám v tom případě v nejkratším možném čase zašleme nový produkt nebo Vám vrátíme peníze, pokud produkt / produtky již na skladě nejsou. Napište nám na e-mail a pošlete fotky poškozeného produktu a formulář, který najdete ZDE.

V případě, že jste neoznačili pojištění balíčku, zahajujeme proces při doručovatelské společnosti a je řešení problému prodloužené. Když reklamaci vyřešíme, Vás budeme kontaktovat.


OBJEDNÁVKA

Jak mohu vytvořit objednávku na Vašem e-shopu?
Nákup na našem e-shopu je jednoduchý a rychlý. Navštivte náš e-shop, produkty dejte do košíku, a pak přijdete na Pokladnu, kde zadáte své údaje pro doručení, vyberete způsob platby a potvrdíte nákup.
Je pro vytvoření objednávky potřebné přihlášení?
Pro nákup na našem e-shopu není nutné přihlášení nebo registrace. Jednoduše zadáte své údaje na pokladně.
Zákazníkům ale doporučujeme registraci / přihlášení na našem e-shopu, je tak jednodušší sledování zásilky. Také budete mít možnost přístupu do svých předešlých objednávek.

Pokud ještě nejste registrován, zveme Vás, abyste registrovali zde: https://www.pinkpanda.cz/my-orders
Aby bylo sledování zásilek bez problémů, použijte stejnou e-mailovou adresu pro registraci i při vytváření objednávek.
Jak využiji Váš promo kodo?
Na jeden nákup je možné použít jen jeden promo kód a to tak, že ho zadáte do rámečku pro promo kód v prvním kroku na pokladně. Rámeček vypadá takto:



Hned po kliku na "potvrď" se odečte sleva na nezlevněné produkty nebo se ukážou dárky, mezi kterými si můžete vybrat.
Když jsem zadala kód pro slevu, zvýšila se cena poštovného.
Co se stalo? Po zadání kódu na slevu cena produktů padne pod hranici pro nižší poštovné a tak se automaticky poštovné navýšilo. Proto se někdy vyplatí koupit ještě nějakou maličkost a cena objednávky tak bude stejná.
Zadala jsem kód na slevu, ale sleva se neodečtené.
Promo kód pro slevu bohužel neplatí na již zlevněné produkty. Pokud je produkt již zlevněné za více procent, než přináší promo kód, tak cena bohužel zůstane stejná. Pokud je zlevnění za méně, než přináší promo kód, procento skočí na slevu promo kódu - takže se zvýší.


PLATBA

Jak mohu vyplatit svou objednávku?
1. PLATBA NA DOBIRKU: Kurýrovi můžete zaplatit po vyzvednutí, když přinese balíček k vám domů. Při výběru dobírky se k základním nákladům na dopravu připočítává dalších 25 Kč. Kurýr PPL Česko přinese balíček k vám domů, můžete platit v hotovosti nebo kreditní/debetní kartou.

2. PLATBA KARTOU NEBO PROSTŘEDNICTVÍM PAY PAL ÚČTU: Můžete také platit platební kartou Visa/Mastercard nebo prostřednictvím Pay Pal účtu. V takovém případě vyberte tento způsob platby v kroku 1 platby a postupujte podle uvedených pokynů.
Mohu dostat fakturu na firmu?
Samozřejmě! Do okénka poznámky nám napište, že si přejete obdržet fakturu na firmu a také připište údaje jako jméno a adresu firmy a IČO. Fakturu pak obdržíte přímo v balíčku.
Máte v nabídce dárkové poukázky?
Samozřejmě, zákazníkům nabízíme také nákup dárkových poukázek! Objednat si je můžete zde - KLIK KLIK.


PRODUKTY, ZNAČKY, TESTERY

Jsou produkty testovány na zvířatech?
Absolutně ne! Žádný z výrobků v našem internetovém obchodě není testován na zvířatech a tohoto slibu se striktně držíme.
Jsou produkty, které prodáváte na Vaší stránce originální?
Na našem e-shopu objednáte jedině originální a kvalitní produkty.
S námi se nemusíte obávat: Všechny produkty jsou získávány přímo od značek nebo výhradně od oficiálních a důvěryhodných distributorů pro značku.
Můj nejoblíbenějším produkt není na skladě! Kdy bude znovu dostupný?
Někdy je skutečně těžko říci, kdy bude nové naskladnění produktů. Jelikož nabízíme mnoho značek, máme více distributorů. Proto jsme tuto otázku řešili zcela jednoduše. Pod značkou vyprodáno je rámeček, do kterého napíšete svůj e-mail:


Když bude znovu na skladě, upozorníme Vás e-mailem a produkt si můžete objednat.
Můžete mi poslat testery na vyzkoušení produktu?
Bohužel testery nemáme. Nabízíme Vám ale mnoho promo akcí, se kterými můžete přijít do dárku. Pokud s produktem nejste spokojen, můžete ho vrátit. Přečtěte si více ZDE


KONTAKT

Jak Vás mohu kontaktovat?
Na všechny Vaše dotazy jsme dosažitelný od pondělí do pátku na e-mailové adrese [email protected] Prosíme Vás abyste poslali pouze jeden e-mail.
Kdy se dočkám odpovědi na mé otázky?
Momentálně máme mnoho zpráv, ale pracujeme od rána do večera, abychom Vám čím dříve odpověděli. Bohužel to někdy trvá i 2 dny.
25. 11. 2020