Můj košík je ještě prázdný a smutný:(
  • Proč budeš PINK PANDA? PINK PANDA?

  • 44-denní absolutní
    garance spokojenosti
    #
  • Ani jeden výrobek v našem internetovém
    obchodě není testován na zvířatech.
    #
  • Super bezplatné
    triky a návody
    #

Časté otázky


Máš otázku, zajímá tě něco? Prohlédni si časté otázky, které dostáváme od zákaznic a naše odpovědi.

Kdy přijde můj balíček?

Vzhledem k tomu, že tvé nové super výrobky k tobě budou cestovat až ze Slovinska, kde máme náš sklad, bude tvůj balíček u tebe doma v průběhu 4 až 5 pracovních dnů. Pokud by nááááhodou balíček nepřišel ani po 5 pracovních dnech, pak mě kontaktuj na [email protected] a zjistíme kde se tvůj balíček "zasekl".

Jak zaplatím?

Zcela jednoduše a bezpečně. Pošťák ti domů přinese tvůj balíček a ty platíš přímo jemu, čili klasika, dobírka. A samozřejmě, pokud doma nebudeš, do schránky dostaneš lístek o nepřevzatém balíčku, se kterým jdeš na poštu, kde zásilku zaplatíš.
Platba je také možná převodem na účet. Po odeslání objednávky napiš na [email protected] a zpětně ti pošleme informace k platbě.Platba je možná i s platební kartou Visa, Mastercard a prostřednictvím Pay Pal účtu.

Jaké jsou ceny poštovného?

Při nákupu do 550 Kč je cena poštovného 99 Kč a při nákupu nad 550 Kč je poštové 59 Kč. Jestliže nakoupíš za více než 1500 Kč pak je poštovné zdarma.
Poštovné je u nás zdarma. :)

Mohu platit i prostřednictvím bankovního převodu? 

Sice upřednostňujeme dobírku, ale pokud si přeješ platit převodem, pak do okénka "Poznámky" při objednávce napiš, že si přeješ platit prostřednictví bankovního převodu a my ti obratem na tvůj e-mail zašleme informace o platbě.

Mohu dostat i fakturu na firmu?

Samozřejmě! Do okénka "poznámky" nám napiš, že si přeješ obdržet fakturu na firmu a také připiš údaje jako jméno a adresu firmy a IČO. Fakturu pak obdržíš přímo v balíčku.

Když jsem zadala slevový kód, najednou se poštovné zvýšilo. To si děláte srandu?

Náš tým si velmi rád dělá legraci, ale ne na účet našich zákazníků. Co se pak stalo? Při nákupu nad 1500 Kč je poštovné zdarma. Při zadání slevového kódu může cena košíku padnout pod tuto hranici a automaticky se zvýší i poštovné na 99 Kč. Proto se někdy vyplatí koupit ještě nějakou drobnost. Cena objednávky bude vyšší, ale stále ušetříš na poštovném.

Jak použiji promo kód?

Úplně jednoduše. Nejdříve si klasicky nakup všechny své vytoužené výrobky a pokračuj na pokladnu. Tam uvidíš okénko s možností zadání promo kódu. Zadej svůj kód a klikni "Potvrď. Po tomto kroku by se ti měla aktivovat tvoje sleva nebo různé dárky. Pokud se tak náhodou nestane, ještě jednou zkontroluj, zda máš správný promo kód a jestli náhodou promo kód nevypršel. Pokud stále vše sedí, ale nic se nestalo, pak nás klidně kontaktuj na [email protected] a problém vyřešíme.

Mohu balíček vyzvednout i osobně?

PINK PANDA se snaží vytvořit jeden z nejlepších internetových obchodů, proto nemáme v zájmu otevírat kamenný obchod. Kromě toho jsou všechny naše sklady zatím ve Slovinsku, takže jedině pokud by sis chtěla udělat menší výlet, pak se můžeš pro svůj balíček zastavit u nás ve Slovinsku:)

Co když s balíčkem nejsem spokojená? Kam ho mohu vrátit?

Můžeš ho vrátit na adresu:
Česká pošta, s.p.
PostkompletUL (Pro PinkPanda.cz)
Jateční 436/77
400 18 Ústí nad Labem

Je to adresa Pošty, která neodpovídá za reklamace, ale postará se, aby reklamované výrobky přišly k nám do Slovinska.
Napiš nám také tvou adresu a číslo účtu. Nemáme žádné striktní podmínky, takže můžeš vrátit i otevřené výrobky. O garanci se dočteš více na Absolutní 44denní garance.
Před odesláním výrobků doporučujeme, aby si nás nejdříve kontaktovala emailem na info@pinkpanda.cz.

Budete prodávat ještě nějakou jinou kosmetiku?

Vždy a všude rádi slyšíme nějaké nové návrhy na nové značky, které bychom mohli prodávat. A vždy se i budeme snažit nové značky protlačit k nám na stránku. Jen upozornění: značku M.A.C. u nás prodávat nebudeme- pro ně jsme malá rybička (už jsme to samozřejmě zkoušeli). Pokud máš jakékoliv jiné návrhy, napiš nám na [email protected]

Výrobek, který jsem si chtěla objednat, není na skladě. Kdy přijde?

To bohužel neumíme říct úplně přesně, protože jak už asi víš, v našem e-shopu nabízíme velmi velké množství různých značek a tím pádem se i čas objednávek liší ... Samozřejmě se snažíme, aby byly zásoby výrobků průběžně doplňovány. Kromě toho máme ještě jednu fajn vychytávku - do okénka při vyprodaném výrobku můžeš zadat své jméno a email a my ti dáme vědět, když výrobek opět dorazí.

Jsou líčidla testovány na zvířatech?

Absolutně ne! Žádný z výrobků v našem internetovém obchodě není testován na zvířatech a tohoto pravidla se striktně držíme.

Jak koupím výrobky?

Jednoduše přidáš výrobek do košíku, v dalším kroku přejdeš na pokladnu, zadáš své údaje a balíček je již na cestě k tobě. Pokud nemáš ráda technologii, můžeš nám napsat na [email protected] a objednávku vyřídíme "osobně".

Netuším, které odstíny by se mi hodily. Můžete mi poradit?

Určitě, i od toho jsme tu. Prohlédni si video tutoriály, články a průvodce, a pokud ani to nepomůže, napiš nám na [email protected] , nebo můžeš přímo kontaktovat naši vizážistku Lanu v anglickém jazyce na [email protected]

Optin Architect