Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky a podmínky používání webových stránek

Všeobecné podmínky e-shopu s líčidly PinkPanda.cz ve vlastnictví společnosti Konverzija, internetový marketing, d.o.o., byly sestaveny na základě Zákona o ochraně spotřebitele (ZOSpo), na základě doporučení Hospodářské komory Slovinska (GZS) a mezinárodních kodexů pro internetové obchodování.

Informace o společnosti

Konverzija, spletni marketing, d.o.o.
Slovenčeva ulica 24
1000 Ljubljana
Slovenija

IBAN SI56 0317 6100 0357 473 (SKB)
Evidenční číslo: 6085822000
DIČ: CZ683621232
Srg: 2011/51055 – 11.1.2012, Okresní soud Celje

Ředitel: Tina Jan
tel.: +420 910 880 727

E-shop www.pinkpanda.cz (dále jen „PINK PANDA“ nebo „e-shop“) spravuje společnost Konverzija d.o.o. (dále jen „poskytovatel“). Během registrace do systému PINK PANDA návštěvník získá uživatelské jméno, kterým je jeho e-mailová adresa, a heslo. Uživatelské jméno a heslo uživatele jednoznačně definují a spojují ho se zadanými údaji. Zákazníkovi se tím usnadní celý nákup a poskytovatel zajistí, aby byly údaje zcela zabezpečeny a použity v souladu s podmínkami, s nimiž (potenciální) zákazník souhlasí. Všeobecné obchodní podmínky se zabývají provozem e-shopu PINK PANDA, právy uživatele a obchodním vztahem mezi poskytovatelem a zákazníkem.

Dostupnost informací

(shrnutí zákona)
Poskytovatel se zavazuje, že zákazníkovi vždy zajistí následující informace:
  • totožnost společnosti (název a sídlo společnosti, číslo v registru),
  • kontaktní údaje, které uživateli umožní rychlou a účinnou komunikaci,
  • základní charakteristiky zboží nebo služeb (včetně poprodejních služeb a záruk),
  • dostupnost produktů (každý produkt nebo služba, které jsou v nabídce na prodejním místě, by měly být v rozumném termínu dostupné),
  • podmínky doručení produktu nebo realizace služby (způsob, místo a termín dodání),
  • všechny ceny musejí být jasně a jednoznačně stanoveny a musí být u nich označeno, zda jsou včetně DPH a nákladů na dopravu,
  • způsob platby a dopravy,
  • časová platnost nabídky,
  • lhůta, během níž lze ještě odstoupit od smlouvy, a podmínky pro toto odstoupení; kromě toho také to, zda zákazník za vrácení zboží platí, a kolik,
  • vysvětlení postupu reklamací, včetně všech údajů o kontaktní osobě nebo zákaznickém servisu.

Nabídka produktů

Produkty na PINK PANDA jsou často aktualizovány. Snažíme se, aby byly informace o produktech a jejich fotografie aktualizované a přesné, a za případné chyby se omlouváme - můžete nás o nich informovat na [email protected]. Pokud nejsou položky dostupné skladem, je tato informace uvedena na webových stránkách nebo v e-mailu, který zákazník obdrží po vytvoření objednávky.

Snažíme se, aby fotografie produktů v našem internetovém obchodu byly správné a aktuální. Přesto jsou informativní a nezávazné (např. balení se může lišit v důsledku změn výrobce, barevný tón nebo odstín se může lišit v důsledku nastavení obrazovky apod.).

Způsoby platby

Poskytovatel nabízí následující způsoby platby:
  • platba na dobírku, přičemž je kromě balení a dopravy doplatek 25 Kč,
  • platební kartou Visa, Mastercard nebo prostřednictvím PayPal účtu. 

Cena poštovného a balného je 89 Kč.  

Upozornění: Tyto podmínky a náklady na poštovné a balné platí pouze v rámci České republiky. V případě doručování do jiných států jsou účtovány poplatky za poštovné a balné dle ceníku doručovací společnosti.

Prioritní objednávka (Možnost rychlého doručení)

Našim klientům nabízíme možnost vytvořit si prioritní objednávku a tak přeskočit radu. Prioritní objednávky jsou připraveny a odeslány rychleji než běžné, ale vzhledem k dodávkě zboží prostřednictvím doručovacích služeb nemůžeme zaručit, že tyto objednávky budou dodány rychleji, nebo bez zpoždění v dodání, z důvodu možných nepředvídatelných situací v doručovací službě (extrémní počasí, technické problémy, . ..). Tato možnost znamená, že tento druh objednávky bude připraven co nejrychleji.

Pojištění zásilky

Zákazník může využít pojištění zásilky v hodnotě 12 Kč. Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození zboží, v co nejkratší době zašleme zákazníkovi nový produkt. V případě, že zboží není skladem, vrátíme zákazníkovi peníze ve výši hodnoty objednaného produktu.

Objednávka

Kupní smlouva mezi e-shopem a zákazníkem je v e-shopu uzavřena ve chvíli, kdy e-shop zákazníkovi zašle první e-mail o stavu jeho objednávky. Od této chvíle jsou přesně stanovené všechny ceny a jiné podmínky, jež platí jak pro e-shop, tak pro zákazníka. Zákazníkem je osoba, která vyplní požadované údaje při odesílání objednávky. Pozdější změna údajů o zákazníkovi není možná. Podmínkou nákupu je zletilost kupujícího.

Kupní smlouva (objednávka) je v elektronické podobě uložena na serveru poskytovatele, zákazník pak při potvrzení nákupu automaticky obdrží také fakturu na zadaný e-mail. Minimální výše objednávky za produkty na webových stránkách činí 250 Kč před započtením poštovného. Je to též částka, nad kterou lze využít kupón při nákupu v rámci některých akcí. Abychom zabránili dalšímu přeprodávání, je nákup některých produktů v akci omezen na 1 kus na objednávku. V případě častého nevyzvedávání odeslaných zásilek si vyhrazujeme právo na to, aby zákazník zásilku zaplatil před jejím odesláním (na základě předběžné faktury za objednávku).

Odeslání objednávky

Nákup v e-shopu jsme se snažili co nejvíce zjednodušit a udělat ho pro zákazníka příjemným. Požadovaný produkt zákazník vloží do košíku kliknutím na zelené tlačítko „Přidat do košíku“.

V tu chvíli se v pravém horním rohu webu ihned aktualizuje počet produktů a celková částka za zboží v košíku v rámečku „Můj košík“. Když jsou v košíku všechny požadované produkty a zákazník chce objednávku dokončit, jednoduše klikne na rámeček „Můj košík“ a/nebo „K pokladně“.

Kliknutím se dostane k pokladně, kde uvidí shrnutí celého nákupu v košíku. Zde může zadat a potvrdit promo kód a/nebo kód dárkového poukazu. Kliknutím na tlačítko „Pokračovat“ web zákazníka přesměruje na formulář pro vyplnění e-mailu, kam po odeslání objednávky přijde e-mail se všemi informacemi o objednávce. V následujícím kroku zákazník vyplní údaje o sobě a doručovací adresu. Zde je také k dispozici okénko pro poznámku pro sklad, kam může zákazník v případě potřeby dopsat případné poznámky, pochvaly, kritiku nebo dodatečné pokyny týkající se nákupu. V následujícím kroku zákazník vybere požadovaný způsob platby (a v případě platby kartou nebo prostřednictvím PayPal zadá údaje nutné pro uskutečnění platby). Nakonec zákazník klikne na tlačítko „Dokončit nákup“. Tímto souhlasí se Všeobecnými obchodními podmínkami e-shopu a závazností zaplatit za právě odeslanou objednávku. Po tomto kroku se mohou zobrazit produkty ze speciální nabídky, které je ještě možné přidat k objednávce – pokud dodatečné produkty zákazník nechce, může tento krok přeskočit.

Oprava chyb před odesláním objednávky a změna objednávky

Zákazník má před odesláním objednávky možnost kdykoli objednávku upravit a opravit případné chyby. Nejsnáze se bude orientovat v jednotlivých krocích v nákupním košíku nebo na pokladně pomocí navigačního menu v horní části webu.

Kliknutím na odkaz „Kontrola košíku“ se v nákupním košíku vrátí na začátek. Tam může dle potřeby produkty odstranit kliknutím na "x" vlevo od produktu, změnit nebo odstranit může i promo kód a/nebo kód dárkového poukazu.
Pro zvýšení počtu položek konkrétního produktu nebo pro vložení nového produktu se může kdykoli vrátit na web kliknutím na logo vlevo nahoře.
Kliknutím na „E-mail“ a „Vaše údaje“ v hlavní nabídce košíku se opět ocitne na stránce pro zadávání nebo upravování svých údajů. Zde může libovolně měnit své údaje.
Kliknutím na „Způsob platby“ je možné změnit způsob platby a výběr doručovací služby.

Objednávku lze do 15 minut od odeslání do jisté míry změnit odesláním poznámky pro sklad prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailu, který zákazník obdrží po odeslání objednávky. Objednávka bude tímto způsobem pozastavena, dokud poznámku nevyřešíme, proto může dojít k pozdější expedici zboží. Zákazníkovu poznámku vyřešíme v průběhu zpracovávání objednávky, a pokud bude poznámka nejasná nebo ji nebude možné splnit, budeme zákazníka kontaktovat. Zákazník nám případnou úpravu může nahlásit i na e-mail [email protected], ale v tomto případě objednávka nebude pozastavena, proto takovou úpravu v případě, že se objednávka již zpracovává, nemůžeme brát v potaz.
Při platbě předem (v případě platby kartou nebo prostřednictvím služby PayPal) po dokončení postupu odeslání objednávky již není možné k objednávce přidávat žádné produkty.

V případě jakýchkoli dotazů nebo pro pomoc jsme vám k dispozici prostřednictvím kontaktního formuláře nebo e-mailu [email protected].

Upsell nabídka
Upsell nebo after-sale nabídka je nabídka pro zákazníky Pinkpanda.cz, kteří právě dokončili (odeslali) objednávku. Nabídka je časově omezená a je přizpůsobena již uskutečněné objednávce. To znamená, že stejné slevy v běžné nabídce nelze získat bez zadání objednávky. Hodnota položek přidaných v upsell nabídce zároveň neovlivňuje další výhody související s celkovou hodnotou běžné objednávky (např. doprava zdarma nad 595 Kč, dárek při nákupu nad 835 Kč,... a podobně). Pokud chce zákazník využít jakéhokoli benefitu, který je podmíněn výší nákupu, musí této částky dosáhnout v době původní objednávky (bez upsell nabídky).

Ceny

Ceny jsou včetně 21% DPH, v případě superpotravin pak včetně 15% DPH. Ceny jsou platné v momentě odeslání objednávky a nemají předem stanovenou dobu platnosti. Ceny platí v případě platby prostřednictvím výše uvedených způsobů platby a za výše uvedených podmínek. Kupní smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem je uzavřena v momentě, kdy poskytovatel potvrdí objednávku (když zákazník obdrží e-mail se statusem Objednávka potvrzena). Od této chvíle jsou všechny ceny a jiné podmínky stanoveny a platí jak pro poskytovatele, tak pro zákazníka. Veškeré akční nabídky na webových stránkách jsou platné pouze do uvedeného data nebo do vyprodání zásob.

Promo kódy

Občas odběratelům e-mailového newsletteru nebo prostřednictvím jiných komunikačních kanálů posíláme kupóny. Kupón přináší různé výhody, počínaje různými dárky, až po slevy, platí však jen v případě minimální výše ceny objednávky. Každý kód je vždy časově omezený a lze jej využít v této omezené lhůtě, jinak je neplatný. Využít ho lze tak, že ho na pokladně zadáte do speciálního okénka s nápisem „kupón“ a potvrdíte ho kliknutím na tlačítko „Potvrdit“, přičemž v tu chvíli uvidíte výhodu, kterou vám kupón přináší. Kupón nelze vzájemně kombinovat. Návštěvník stránek, resp. zákazník může při každém nákupu využít pouze jeden kupón. Kupóny po zadání a odeslání objednávky už není možné dodatečně zadávat, brát v potaz nebo měnit.

Dárky v rámci promo akcí

Jelikož rádi odměňujeme naše věrné zákazníky, odběratele e-mailového newsletteru a každého, kdo nás sleduje prostřednictvím jiných médií, organizujeme často speciální promoakce. Jednou z takových akcí je ta, že při nákupu nad určitou cenu rozdáváme dárky. V tomto případě jsou jak stanovená výše ceny, tak i dárky vždy explicitně uvedeny. Pokud se návštěvník rozhodne, že takovou akci využije, je si zároveň vědom toho a slibuje, že pokud nastane situace, že by vracel celou objednávku nebo její část, je nutné vrátit i dárek – leda že by zbývající hodnota nákupu i nadále přesahovala výši ceny, která byla určena pro získání dárku.
Příklad: zákazník získává dárek při nákupu nad 1500 Kč. Cena za jeho nákup činí 1600 Kč, takže obdrží také dárek. Potom chce vrátit produkt v hodnotě 400 Kč. Celková hodnota nákupu tak činí 1200 Kč, což znamená, že nemá nárok na dárek a musí jej vrátit. 

Dárky, resp. bezplatné produkty, které zákazníci dostávají zdarma k nákupu, reklamovat nelze, jelikož je nelze vyměnit a ani za ně vrátit peníze. Zároveň také není možné vrátit, vyměnit nebo vyžadovat vrácení hodnoty bezplatných sáčků s překvapením Mystery Bag. Na jejich obsah nemáme vliv, nemáme možnost se do nich před odesláním podívat a rádi bychom upozornili na to, že existuje možnost, že pokud zákazník akci využije vícekrát, může dostat více úplně stejných nebo podobných sáčků s překvapením Mystery Bag. Ani v tomto případě sáček Mystery Bag není možné vrátit, vyměnit nebo požadovat vrácení jeho hodnoty.
Vyhrazujeme si právo na změnu akce.

Odstoupení od objednaného zboží

U smluv uzavřených na dálku má spotřebitel (na základě článku 43 č a 43 d zákona ZOSpo) právo do čtrnácti (14) dnů společnosti na e-mail ([email protected]) oznámit, že odstupuje od smlouvy, aniž by musel uvádět důvod svého rozhodnutí. Lhůta začíná běžet jeden den od data převzetí zboží.

Vrácení převzatého zboží společnosti během lhůty pro odstoupení od smlouvy je považováno za zprávu o odstoupení od smlouvy.

Formulář pro odstoupení od smlouvy o prodeji produktů je pro uživatele k dispozici  kliknutím zde.

Spotřebitel musí nejpozději do 14 dnů od zprávy o odstoupení od objednávky zboží vrátit společnosti. Postupovat je třeba následujícím způsobem:
Zákazník zásilku odnese na jakékoli podací místo Zásilkovny a nahlásí náš 8místný vratkový kód: 95700337. Zásilku převezme personál na podacím místě, který nalepí štítek na balík a ten se pak vrátí k nám. Zákazník na místě neuhrazuje nic, cena poštovného ve výši 69 Kč se zákazníkovi následně odečte při vrácení peněz za produkty. Vzhledem k tomu, že jsme zahraniční e-shop, centrála se zbožím je mimo České republiky a než se k nám zboží vrátí zpět, může to trvat i 2-3 týdny.

Spotřebitel má možnost také vrátit zboží ve vlastní režii, a to na adresu:
Ličila.si - Konverzija d.o.o., Slovenčeva ulice 24, 1000 Ljubljana.
V tomto případě zákazník sám hradí poštovné, při vrácení peněz už se nic neodpočítává.

Pokud zásilka nebude odeslaná podle pokynů, nebudeme moci vrátit peníze. Výrobky by měly být chráněny ochrannou fólií.

Po obdržení zboží společnost spotřebiteli v souladu se zákonem vrátí všechny uskutečněné platby. Jediný výdaj, který jde na vrub spotřebitele ve spojitosti s odstoupením od smlouvy, je přímý výdaj za vrácení zboží ve formě poštovného. Balíčky s platbou poštovného na vrub společnosti nepřijímáme a při doručení nebudou přijaty. Pokud je dle smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory zboží doručeno při uzavírání smlouvy domů, musí ho prodejce v případě případného vrácení převzít na vlastní náklady, pokud z důvodu samotné povahy zboží není možné jeho vrácení běžným způsobem poštou.

Zákazník musí povinně v termínu 14 dnů nahlásit na e-mail [email protected] záměr, že by chtěl zboží vrátit, a my mu pošleme pokyny pro vrácení zboží. Zákazník má poté čas ještě 14 dní, aby zboží vrátil na naši adresu. V opačném případě peníze bohužel nemůžeme vrátit.

Vrácení realizovaných plateb bude provedeno hned, kdy to bude možné, nejpozději však do 14 dní od obdržení zprávy o odstoupení od smlouvy. Z důvodu zajištění jistoty, přesnosti a včasnosti vratky a zajištění evidence o platbách bude vrácení platby zákazníkovi provedeno převodem na jeho bankovní účet, tedy na jeho kartu nebo účet Paypal, použité při platbě objednávky.

Při odstoupení od smlouvy, kde byl využit bonus, slevový kód nebo kupón, jsou tyto prostředky považovány za slevu a uživateli nebudou vráceny. Na bankovní účet uživatele bude vrácena pouze jím zaplacená částka. Dárkový poukaz je při odstoupení od smlouvy považován za platební prostředek a bude uživateli vrácen ve formě dárkového poukazu, zaplacená částka mu pak bude vrácena na jeho bankovní účet.

Ve výjimečných případech, kdy produkty nebyly vráceny v souladu se ZOSpo, můžeme spotřebiteli nabídnout odkup produktu formou odpovídajícího odškodnění, které v zápisníku stanovíme během vrácení. Odkup se sníženou hodnotou bude brán v potaz po potvrzení spotřebitelem prostřednictvím e-mailu. Spotřebitel zmíněné odškodnění využije výhradně pro objednávku jiného produktu ve stejné nebo vyšší hodnotě. Právo na vrácení platby v případě uplatňování záruky a věcných chyb přesněji stanovuje obsah zákona o ochraně spotřebitele (plné znění zákona).
Společnost si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy resp. realizace objednávky, pokud se v nabídce vyskytne zásadní chyba. Zásadní chybou jsou prvky, na jejichž základě by společnost nesouhlasila s uzavřením smlouvy. Mezi zmíněné chyby patří i zjevné chyby v ceně, které mohou být důsledkem technických a jiných problémů.
Pokud společnost zjistí chybu související s cenou produktu, který si již kupující objednal, bude o chybě co nejdříve informován prostřednictvím e-mailu. V tomto případě bude moci kupující potvrdit objednávku za správnou cenu nebo objednávku zrušit. Pokud se nepodaří zkontaktovat kupujícího v dohodnutém čase na kontaktní e-mailovou adresu, kterou uvedl při zadávání objednávky, bude společnost považovat objednávku za zrušenou a kupujícího o tom uvědomí e-mailem.
Pokud se zákazník rozhodne zrušit objednávku poté, co byl informován o správných cenách produktů, ale již dříve zaplatil cenu objednaných produktů, společnost mu nabídne plnou náhradu v co nejkratším čase, maximálně však do 14 dnů.

Odstoupení spotřebitele od smlouvy u produktů, které jsou součástí sady

Pokud se spotřebitel rozhodne odstoupit od smlouvy na položky, které tvoří sadu, může požadovat výměnu za stejnou sadu nebo vrácení peněz za celou sadu. Spotřebitel může v případě vady materiálu nebo poškození věci vyměnit věc ze sady a nemůže žádat vrácení peněz. 

Poškození

O věcnou chybu se jedná, pokud:
  • položka nemá vlastnosti, které jsou potřebné pro její normální užívání nebo fungování,
  • položka nemá vlastnosti, které jsou potřebné pro speciální použití, kvůli kterému ji zákazník kupuje, a která byla prodejci známá nebo mu měla být známá,
  • položka nemá vlastnosti a specifika, které byly výslovně nebo nevýslovně smluveny nebo předepsány,
  • prodejce vydal produkt, který neodpovídá vzoru nebo modelu, s výjimkou, kdy byl vzor nebo model zobrazen pouze pro ilustraci.

Jak se ověřuje vhodnost produktu? 

Ověřuje se pomocí dalšího bezchybného produktu stejného typu, a také srovnáním s prohlášeními výrobce nebo informacemi uvedenými na samotném produktu.

Jak uplatnit věcnou chybu?
Případnou vadu materiálu nám musí kupující oznámit spolu s podrobným popisem v zákonné lhůtě a zároveň nám umožnit obhlídku věci nebo vrácení produktu nebo jednoznačnou fotografii produktu (v závislosti na věci informujeme zákazníka v procesu).
Náhradu za věcnou vadu lze uplatnit, projeví-li se vada do dvou let od převzetí zboží. Kupující má dva měsíce od zjištění vady oznámit prodávajícímu a uplatnit reklamaci věcné vady.

Formulář pro nahlášení závažné chyby je dostupný kliknutím zde.

Právo na uplatnění podstatné vady zboží blíže upravují ustanovení zákona o ochraně spotřebitele.

Ochrana osobních údajů

Obecně

Společnost se zavazuje, že bude chránit důvěrnost osobních údajů a soukromí uživatelů internetového obchodu. Shromážděné osobní údaje bude Společnost používat výhradně k realizaci služeb, které nabízí. Společnost respektuje důvěrnost osobních údajů a soukromí uživatelů internetového obchodu, proto vykoná vše, co je v jejích silách, aby je ochránila před jakýmikoli přestupky a zneužíváním. 

V určitých případech je přenos osobních údajů uživatele společnosti nezbytný k tomu, aby zpracovatel jako poskytovatel splnil své smluvní povinnosti vůči uživateli.
Seznam zpracovatelů osobních údajů pro společnost se nachází zde. 
Poskytovatel shromážděné údaje trvale chrání v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů (Úřední list Slovinské rep. č. 94/07) (ZVOP-1), Zákonem o elektronických komunikacích (Úr. vest. SR č. 109/12, 110/13 , 40/14 – ZIN-B, 54/14 – vyhláška US, 81/15 a 40/17) a Všeobecným nařízením o ochraně údajů (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
Poskytovatel použije osobní údaje výlučně za účelem vyřízení objednávky (zaslání informačních materiálů, nabídek, faktur) a jiné nezbytné komunikace.
Údaje uživatele nebudou za žádných okolností poskytnuty neoprávněným osobám. Uživatel odpovídá i za ochranu osobních údajů zajištěním bezpečnosti svého uživatelského jména a hesla.

Komunikace

Poskytovatel s uživatelem naváže kontakt prostřednictvím dálkových komunikačních prostředků pouze v případě, kdy se tomu uživatel výslovně nebrání. Reklamní e-mailové a/nebo SMS zprávy budou obsahovat následující prvky:
  • budou jasně a jednoznačně označeny jako reklamní sdělení,
  • odesílatel bude vždy zřetelně označen,
  • různé akce, propagační nabídky a jiné marketingové techniky tak budou také označeny, a zároveň budou přesně označeny i podmínky účasti v nich,
  • bude jasně uveden způsob odhlášení od zasílání reklamních sdělení,
  • přání uživatele, že si nepřeje dostávat reklamní sdělení, bude poskytovatel výslovně respektovat.

Právní upozornění

Internetový obchod PINK PANDA a všechny údaje v něm obsažené, fotografie produktů, grafické prvky a videa na internetových stránkách jsou chráněny Zákonem o autorských právech a není povoleno je reprodukovat nebo je používat bez předchozího písemného svolení. Obchodní značka PINK PANDA a logo jsou majetkem společnosti Konverzija d.o.o.

Stížnosti a spory

Poskytovatel respektuje platnou legislativu o ochraně spotřebitele. Poskytovatel se vší silou snaží plnit svou povinnost nastavit účinný systém zpracovávání stížností a určí osobu, s níž se může zákazník v případě problémů spojit telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu [email protected]. Proces zpracování stížnosti je důvěrný.
Poskytovatel do pěti pracovních dnů potvrdí, že stížnost přijal, informuje zákazníka o tom, jak dlouho ji bude zpracovávat, a bude ho průběžně informovat o průběhu řízení. Poskytovatel si uvědomuje, že podstatnou charakteristikou spotřebitelského sporu, alespoň co se týče soudního řešení sporu, je jeho nesouměrnost mezi ekonomickou hodnotou požadavku a náklady, které vzniknou během řešení samotného sporu. To představuje také hlavní překážku, proč spotřebitel neřeší záležitost soudně. Proto se poskytovatel snaží, co je v jeho největších silách, aby byly případné spory řešeny dohodou.

Mimosoudní řešení sporů se spotřebiteli

Na základě zákonných nařízení neuznáváme žádného realizátora mimosoudního řešení sporů se spotřebiteli jako příslušného pro řešení spotřebitelských sporů, které by spotřebitel mohl zahájit na základě Zákona o mimosoudním řešení sporů se spotřebiteli. Společnost, která coby poskytovatel zboží a služeb provozuje internetový obchod na území Slovinska, na svých webových stránkách zveřejňuje elektronické spojení na platformu pro internetové řešení sporů se spotřebiteli (IŘSS).

Platforma je spotřebitelům k dispozici na odkazu ZDE.

Uvedené ujednání vychází ze Zákona o mimosoudním řešení sporů se spotřebiteli, Nařízení (EU) č. 524/2013 Evropského parlamentu a Rady pro řešení spotřebitelských sporů on-line a změny Nařízení (ES) č. 2016/2004 a Směrnice 2009/22/ES.

Použití osobních údajů

Společnost pro potřeby realizování nabízených služeb shromažďuje, spravuje, zpracovává a uchovává následující osobní údaje uživatele:
  • jméno a příjmení
  • doručovací adresu
  • název firmy nebo právnické osoby (je-li uživatel právnickou osobou)
  • DIČ právnické osoby (je-li uživatel právnickou osobou)
  • e-mailovou adresu (uživatelské jméno)
  • heslo v šifrované podobě
  • kontaktní telefonní číslo
  • jiné údaje, které uživatel dobrovolně vyplní do formuláře v internetovém obchodě
  • jiné údaje, které uživatel dobrovolně dodatečně vyplní na svém profilu

Objednávky a dodání produktů: Rozhodnete-li se pro nákup přes stránku www.pinkpanda.cz, potřebujeme do Vaší objednávky doručit některé Vaše údaje, bez kterých nemůžeme splnit naše závazky, a to doručení Vaší objednávky. Údaje shromážděné pro tento účel zpracováváme na základě smluvního vztahu (nákupu), který jste uskutečnili v našem internetovém obchodě.

Osobní údaje související s objednávkami a dodáním produktů uchovává Konverzija d.o.o. 10 let po období, kterého se poslední objednávka zákazníka týká, v souladu s ustanovením o uchovávání faktur podle § 86 zákona o dani z přidané hodnoty (ZDDV-1), pokud neexistuje jiný právní základ pro další zpracování osobních údajů údajů.
Za tímto účelem zpracováváme následující osobní údaje:
  • jméno a příjmení
  • adresa, PSČ, město
  • kontaktní údaje (telefonní číslo a e-mail) za účelem informování o případných změnách v objednávce (potvrzení o přijetí objednávky, dodací lhůta, oznámení o doručení atd.)

Vrácení produktů, reklamace: Platné zákony garantují zákazníkům, že mohou uplatnit určitá práva v souvislosti s reklamací vad materiálu, záručními nároky, vrácením produktů bez udání důvodu a pod. a možnost, že mohou produkt vyměnit za jiný nebo využít jiné možnosti vrácení (včetně vrácení peněz). Údaje shromážděné pro tento účel zpracováváme na základě smluvního vztahu (nákup), který jste uskutečnili se společností Konverzija d.o.o., protože v opačném případě Vám nemůžeme poskytnout nový produkt (náhradu) ani vrátit kupní cenu. Osobní údaje související s objednávkami a dodáním produktů uchovává Konverzija d.o.o. 10 let po období, kterého se poslední objednávka zákazníka týká, v souladu s ustanovením o uchovávání faktur podle § 86 zákona o dani z přidané hodnoty (ZDDV-1), pokud neexistuje jiný právní základ pro další zpracování osobních údajů údajů.
Za tímto účelem zpracováváme následující osobní údaje:
  • jméno a příjmení
  • adresa, PSČ, město
  • kontaktní údaje (telefonní číslo a e-mail)
  • historie nákupů a faktur vystavených ze strany Konverzija d.o.o.

Komunikace s vámi: Abychom vám mohli co nejlépe poradit při nákupech, naši prodejci mají přístup k vašim osobním údajům a nákupům u nás. Tímto způsobem si můžete vždy zkontrolovat, zda jsou informace, které uchováváme, správné, a uplatnit si svá práva na vrácení produktu nebo chyby materiálu a podobné nároky, i když již nemáte fakturu za nákup. Konverze d.o.o. zpracovává takové údaje v souladu s oprávněným zájmem. Údaje zpracovávané pro tento účel se uchovávají v souladu s prvními dvěma účely, pokud neexistuje jiný právní základ pro zpracování.
Za tímto účelem zpracováváme následující osobní údaje:
  • jméno a příjmení
  • adresa, PSČ, město
  • kontaktní údaje (telefonní číslo a e-mail)
  • historie nákupů a faktur vystavených Konverzija d.o.o.
  • stav souhlasů
  • historie komunikace s vámi

Marketingová komunikace: Konverzija d.o.o. získává souhlas jednotlivců za účelem personalizované komunikace ohledně slev, nabídek, novinek, akcí a jiného obsahu prostřednictvím různých komunikačních kanálů (např. e-mail, SMS (včetně Viber, Whatsapp), sociální sítě, upozornění prohlížeče, informace na stránce nezahrnuje žádné automatické profilování , které by mělo pro jednotlivce právní nebo obdobné důsledky, Osobní údaje se pro tento účel zpracovávají do odvolání souhlasu a uchovávají se nejdéle po dobu jednoho roku od odvolání souhlasu, pokud neexistuje jiný právní základ pro zpracování.
Za tímto účelem zpracováváme následující osobní údaje:
  • jméno a příjmení
  • adresa, PSČ, město
  • kontaktní údaje (telefonní číslo a e-mail)
  • historie nákupů a reakce na minulou komunikaci (např e-maily, klikání na odkazy, nákupy)

Upozornění zákazníka na neukončený online nákup: Konverzija d.o.o. zasílá občasné e-maily potenciálním zákazníkům, kteří si do košíku vložili vybrané produkty, ale nedokončili nákup v souvislosti s nákupem, aby nákup dokončili. Děje se tak na základě oprávněného zájmu společnosti Konverzija d.o.o.. Provozovatel zpracovává tyto osobní údaje až do splnění účelu, pro který jsou uchovávány.
Za tímto účelem zpracováváme následující osobní údaje:
  • jméno a příjmení
  • adresa, PSČ, město
  • kontaktní údaje (telefonní číslo a e-mail)
  • obsah nákupního košíku, který potenciální kupující zanechal při online objednávce

Využití různých reklamních nástrojů: Conversion d.o.o. využívá na základě oprávněného zájmu o inzerci online následující služby:
  • Meta Platforms – Meta Platforms Ireland Limited poskytujeme vaši e-mailovou adresu. Pokud nejste členem komunity na Facebooku a/nebo Instagramu, s vašimi informacemi se nic nestane. Meta Platforms nám neposkytuje informace o tom, zda jste či nejste členem. Na základě toho vám můžeme zobrazovat cílenější a přizpůsobenější reklamy. V nastaveních svého profilu na Facebooku můžete vidět, zda jsme vás zahrnuli do takové propagace („Nastavení ochrany osobních údajů“, poté „Nastavení“ a „Reklamy“) a vyloučit jednotlivé části z tohoto zobrazení nebo změnit váš souhlas („Inzerenti“). Výše uvedená nastavení můžete zkontrolovat na odkazu: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_p...
  • Google Customer Match („Vlastní seznamy zákazníků Google“) – vaši e-mailovou adresu poskytujeme společnosti Google, pokud máte e-mailovou adresu gmail.com. Pokud se informace shodují a pokud jste proti takové reklamě nevznesli námitku, společnost Google zajistí, aby jste obdrželi reklamu přizpůsobenou.Google vám umožňuje rozhodnout se, zda chcete zobrazovat přizpůsobené reklamy.. Chcete-li zjistit, zda dostáváte přizpůsobené reklamy a/nebo změnit svá nastavení, můžete tak učinit prostřednictvím následujícího odkazu: https://adssettings.google.com/ authenticated?hl=s...
Provozovatel zpracovává tyto osobní údaje do té doby, dokud není splněn účel, pro který se uchovávají.
Za tímto účelem zpracováváme následující osobní údaje:
  • kontaktní údaje (telefonní číslo a e-mail)
  • historie nákupů

Exekuce, soudní řízení, inspekce: Za účelem vedení exekučních řízení vůči nezaplaceným, ale převzatým výrobkům, soudních řízení a inspekcí společnost Konverzija d.o.o. uchovává některé osobní údaje získané v souladu s výše uvedenými účely.
V případě exekuce je právním základem smlouva (kupní) se společností Konverzija d.o.o. a zákonné právo pro exekuci. V případě soudního řízení a kontroly je však Konverzija d.o.o. zodpovědná za zpracování osobních údajů v souladu se zákonem.
Zpracovávány jsou pouze ty osobní údaje, které zpracovává Konverzija d.o.o. shromážděné pro výše uvedené účely a které jsou nezbytné pro splnění účelu. Konverze d.o.o. uchovává osobní údaje pro tento účel do uplynutí zákonné lhůty.
Hry o ceny: Konverzija d.o.o. zpracovává osobní údaje pro účely vedení her o ceny.
Jelikož se navzájem liší, údaje o účelu, uchovávání a další podrobnosti týkající se zpracování osobních údajů jsou součástí podmínek účasti v losování o ceny.
V částech, které nejsou uvedeny jinak v pravidlech her o ceny organizovaných Konverzija d.o.o., se tyto zásady ochrany osobních údajů vztahují i na zpracování osobních údajů ve hrách o ceny.

Denní záznamy: Účelem těchto postupů je zajistit síťovou a informační bezpečnost, tzn. umožnit odhalování a předcházení neoprávněnému přístupu, který může ohrozit dostupnost, integritu a důvěrnost uchovávaných nebo přenášených osobních údajů a bezpečnost souvisejících služeb, k nimž se přistupuje prostřednictvím takových sítí a systémů. Konverze d.o.o. tyto údaje zpracovává na ochranu zájmů jednotlivců/návštěvníků webových stránek. Provozovatel uchovává osobní údaje, dokud není dosaženo účelu, pro který jsou shromažďovány, ne však déle než jeden rok. Za tímto účelem provozovatel zpracovává IP adresu a informace o verzi prohlížeče.

Pokud si takové zpracování nepřejete, můžete požádat o vymazání svých údajů. Souhlas s uchováváním, zpracováním a přenosem osobních údajů se získává uzavřením smlouvy mezi společností a uživatelem (odeslaná online objednávka), účastí uživatele ve hrách o ceny nebo objednáním uživatele k novinkám. Uživatel umožňuje společnosti Konverzija d.o.o., zpracovávat a uchovávat poskytnuté osobní údaje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Uživatel uděleným souhlasem umožňuje společnosti Konverzija d.o.o., jako správci sběru osobních údajů, zpracovávat shromážděné osobní údaje pro účely popsané výše. Shromážděné údaje nebudou poskytnuty třetím stranám.

Uvedené údaje může Konverzija d.o.o. pro svou potřebu zpracovávat až do odvolání souhlasu se žádostí o odstranění osobních údajů z databáze, jinak jen po dobu nezbytně nutnou k dosažení účelu, pro který byly údaje shromážděny. Během správy osobních údajů má fyzická osoba možnost na požádání zobrazit a aktualizovat údaje v databázi.

Společnost neodpovídá za správnost, úplnost a aktuálnost údajů zadávaných uživateli.

Realizace politiky soukromí

Společnost má v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů zajištěnou ochranu osobních údajů pomocí Předpisů o ochraně osobních údajů.
Všichni interní i externí zaměstnanci společnosti, kteří mají přístup k osobním a jiným údajům uživatelů, jsou obeznámeni s Předpisy o ochraně osobních údajů a s povinností chránit osobní a jiné údaje a jsou povinni tato nařízení o ochraně důvěrnosti osobních a jiných údajů uživatelů internetového obchodu respektovat. Povinnost chránit osobní a jiné údaje je časově neomezená, a to i po přerušení vztahů se společností.

Registrovaní uživatelé mohou kdykoli přestat používat internetový obchod a mohou svou registraci zrušit. To provedou tak, že písemným prohlášením oznámí zrušení registrace. Před podáním prohlášení o zrušení registrace musí uživatel společnosti uhradit všechny dosud neuhrazené závazky týkající se uskutečněných nákupů v internetovém obchodě. Společnost bude důvěrnost osobních údajů a soukromí uživatelů internetového obchodu v rámci této politiky ochrany soukromí chránit i v případě zrušení registrace.

Ochrana dětí

Reklamní sdělení budou jasně označena (s ohledem na věk) a jasně oddělena od her a soutěží. Každá komunikace určená dětem bude odpovídat jejich věku a nebude zneužívat důvěry dětí, nedostatku jejich zkušeností nebo pocitu loajality. Poskytovatel nesmí přijímat zprávy od nikoho, o kom ví, nebo předpokládá, že je dítě, bez výslovného souhlasu jeho rodičů nebo opatrovníků.

Poskytovatel bez výslovného souhlasu rodičů nebo opatrovníků dítěte nesmí získávat žádné osobní údaje týkající se dětí. Stejně tak poskytovatel nesmí třetí osobě předávat údaje získané od dětí, s výjimkou jejich rodičů nebo opatrovníků. Poskytovatel nesmí nabízet volný přístup k výrobkům nebo službám, které jsou pro děti nevhodné.

Právo na informace a vymazání

Máte právo na informace o tom, které z Vašich osobních údajů zpracováváme, jako i právo na vymazání těchto údajů. Pokud máte nějaké dotazy ohledně vymazání, zpracování nebo používání Vašich údajů, kontaktujte nás na: [email protected] nebo nám zašlete požadavek poštou na adresu:

Konverzija, d.o.o.
ZA: Pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO)
Slovenčeva ulica 24
1000 Ljubljana

Zprávy o stavu objednávky: Vyhrazujeme si právo Vás prostřednictvím SMS informovat na telefonním čísle uvedeném v objednávce, až bude Vaše objednávka expedována, a pokud zboží nebude do 3-5 dní převzato. Pokud si zboží nevyzvednete po dobu delší než 5 dní, vyhrazujeme si právo Vám zavolat na uvedené telefonní číslo pro připomenutí, abyste si zboží převzali. Zákazníky zároveň o stavu objednávky informujeme i prostřednictvím e-mailu.

Newslettery: Po přihlášení se k newsletteru budou Vaše jméno, telefonní číslo a e-mail s Vaším svolením použity k propagačním účelům, dokud se z newsletteru neodhlásíte. K dostávání newsletteru jste přihlášeni pouze v případě, že během objednávky zaškrtnete zvláštní políčko, které Vám přihlášení k newsletteru umožní.

Z databáze odběratelů newsletteru se můžete kdykoli odhlásit zasláním e-mailu na [email protected] nebo kliknutím na odkaz „Odhlásit se zde“ na konci propagačních e-mailových zpráv.

Každý jednotlivec, jehož osobní údaje poskytovatel shromažďuje, uchovává a zpracovává, má v souvislosti s těmito údaji následující práva:

  • Právo být zapomenut – pokud už si jednotlivec nepřeje, aby byly jeho osobní údaje, které uchovává a zpracovává poskytovatel, dále zpracovávány, a pokud už neexistují zákonné důvody pro jejich další schraňování, může od správce údajů kdykoli vyžadovat, aby byly jeho údaje vymazány.
  • Právo vědět, jak dlouho budou osobní údaje uchovávány.
  • Právo vyžadovat opravu, vymazání nebo podat stížnost.
  • Právo na přenositelnost – jednotlivec může, pokud bude chtít, od správce údajů vyžadovat, aby mu zajistil osobní údaje s ním spojené, které zprostředkoval správci údajů, ve strukturované, běžně používané a strojově čitelné podobě.
  • Právo na právní zastoupení a sankce – jednotlivec má právo vznést námitku u kontrolního orgánu, a má i právo na právní prostředky vůči rozhodnutí kontrolního orgánu nebo v případě nekonání kontrolního orgánu právo na odškodné a na odpovědnost.
  • Právo nesmí podléhat opatřením vycházejícím ze samotného profilování, analýzy nebo předpokladů používání automatizovaných prostředků zpracování.
  • Právo na odstranění souhlasu – jednotlivec má právo odstranit svůj souhlas s dalším zpracováváním svých osobních údajů, obzvláště v případě přímého marketingu.

Postup uplatňování práv

Jsem obeznámen s tím, že mohu všechny výše uvedené požadavky týkající se uplatnění práv spojených s osobními údaji, adresovat písemnou formou správci údajů, a to na e-mail [email protected].
Jsem obeznámen s tím, že ode mne správce údajů pro potřeby spolehlivé identifikace v případě uplatňování práv spojených s osobními údaji, může vyžadovat dodatečné údaje, tento postup lze odmítnout pouze v případě, kdy dokáže, že mne nemůže spolehlivě identifikovat.
Jsem obeznámen s tím, že správce musí na můj požadavek, jímž uplatňuji svá práva v souvislosti s výše uvedenými osobními údaji, odpovědět bez zbytečné prodlevy a nejpozději do jednoho měsíce od obdržení požadavku.

Společnost uchovává osobní údaje jednotlivce až do zrušení souhlasu s uchováváním a zpracováváním osobních údajů jednotlivce. Uživatel může zrušit svůj souhlas k dostávání e-mailových zpráv (což provede prostřednictvím písemného požadavku poskytovateli na e-mailovou adresu [email protected].) nebo vyžadovat, aby společnost jeho osobní údaje okamžitě důsledně a trvale vymazala tak, že zcela vymaže uživatelův uživatelský profil u poskytovatele.

Dodatečné informace

Společnost se v souladu s předpisy upravujícími ochranu osobních údajů zavazuje k ochraně osobních údajů uživatelů svého internetového obchodu. Společnost nebude v žádném případě bez výslovného svolení uživatele zprostředkovávat osobní nebo jiné údaje o uživateli třetím osobám, resp. neumožní třetím osobám, aby nahlížely do osobních nebo jiných osobních údajů uživatele, s výjimkou, že by to od nich vyžadovaly orgány státní moci, pokud je taková povinnost stanovena zákonem, nebo v dobré víře, kdy je takové opatření nutné pro řízení u soudu nebo u jiných státních orgánů, a pro ochranu a uskutečňování zákonných zájmů společnosti.

Veškeré osobní a jiné údaje, které uživatel poskytne při přihlášení do internetového obchodu, i v objednávce při nákupu produktů, včetně obsahu objednávek, budou chráněny v souladu s předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Společnost tyto údaje nebude využívat k účelům, které by mohly jakýmkoli způsobem škodit uživateli nebo jiné zapojené osobě. Společnost údaje uživatelů nepoužije pro rozesílání propagačních e-mailových zpráv ani jiných nevyžádaných propagačních materiálů, s výjimkou rozesílání takových propagačních zpráv, k nimž se uživatel přihlásil nebo k nimž dal svůj výslovný souhlas. Společnost může údaje v anonymizované sumární podobě použít pro účely statistických analýz. Důvěrnost osobních i jiných údajů uživatelů nesmí být žádným způsobem zneužita.

Kurýrní službě společnost svěří pouze údaje potřebné k doručení produktů zakoupených v internetovém obchodě (údaje o příjemci, adresa doručení, telefonní číslo pro informaci o doručení balíčku a/nebo řešení problémů během doručování, a e-mailovou adresu pro informaci o stavu a umístění balíčku). Prostřednictvím e-mailu společnost naváže kontakt s uživatelem, jen pokud to bude nutné pro uskutečnění nákupu v internetovém obchodě, telefonicky pak pouze v případě, že během registrace nebo nákupu v internetovém obchodě došlo ke komplikacím.

Komunikace

Poskytovatel kontaktuje uživatele pomocí komunikačních prostředků na dálku jen tehdy, pokud proti tomu uživatel výslovně nenamítá. Reklamní elektronické a/nebo SMS zprávy budou obsahovat následující komponenty:
  • jasně a jednoznačně budou označeny jako reklamní zprávy,
  • odesílatel bude jasně viditelný,
  • různé akce, propagační akce a jiné marketingové techniky budou označeny jako takové, jakož i podmínky účasti v nich,
  • jasně bude představen způsob, jak se odhlásit z odběru reklamních zpráv,
  • poskytovatel bude výslovně respektovat přání uživatele, že nechce nepřijímat reklamní zprávy.

Cookies a inzerce

Cookies jsou malé textové soubory, které se ukládají na Vašem počítači při návštěvě našich webových stránek a neškodí Vašemu hardwarovému ani softwarovému vybavení. Jejich ukládání je pod úplnou kontrolou vyhledávače, který uživatel používá – ten může ukládání cookies v případě potřeby omezit nebo zrušit.

Cookies nejsou závadné a jsou vždy časově omezené.

Používání cookies v Evropské unii (EU) upravuje Směrnice o soukromí a elektronických komunikacích 2002/58/ES, jejíž článek věnující se cookies a podobným technologiím, byl změněn Směrnicí 136/2009.

Ve slovinské legislativě používání cookies stanovuje Zákon o elektronických komunikacích neboli ZEKom-1 (Sbírka zákonů Slovinska „Uradni list č. 109/2012“), jehož článek 157 představuje právní základ pro péči o soukromí uživatelů internetu.

Internetové stránky www.pinkpanda.cz pro fungování stránek používají cookies, které neshromažďují žádné osobní údaje, pouze sledují aktivitu návštěvníků a jejich zájmy za účelem zajišťování lepšího uživatelského zážitku. Použitím internetových stránek uživatelé souhlasí s jejich používáním.

Proč jsou cookies zapotřebí?

Mají zásadní význam pro zajišťování uživatelsky přívětivých internetových služeb. Interakce mezi uživatelem internetu a webovými stránkami je díky cookies rychlejší a snazší. Díky nim si webové stránky zapamatují preference a historii uživatele, ušetří mu tím čas, a vyhledávání na webových stránkách bude efektivnější a příjemnější.

Společnost každému uživateli při každém vstupu do internetového obchodu přidělí cookies pro identifikaci, sledování nákupního košíku a zajišťování jeho stop, které jsou v paměti serveru uloženy jen po dobu trvání návštěvy internetového obchodu a jsou vymazány po jedné hodině neaktivity. Společnost může na osobní počítač uživatele ukládat i některé trvalé cookies, jako je např. identifikační číslo uživatele v šifrované podobě pro jeho rozpoznání při následující návštěvě internetového obchodu nebo hodnocení produktů, díky němuž uživatel ví, které produkty již ohodnotil, nepřímo pak také cookies externí služby Google Analytics, které slouží k analýze návštěvnosti webových stránek. Společnost může tyto údaje v anonymizované sumární podobě použít pro účely statistických analýz. Pro potřeby zajišťování bezpečnosti na internetu společnost shromažďuje také IP adresy, ze kterých uživatelé vstupují do internetového obchodu.

Vypnutí souborů cookies

Vy rozhodujete, zda povolíte ukládání cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete spravovat a měnit ve Vašem webovém prohlížeči.

Pro informace o nastavení cookies zvolte internetový prohlížeč, který používáte:
- Chrome
- Firefox
- Opera
- Internet Explorer 9
- Internet Explorer 7 a 8
- Safari

Pokud změníte nebo vymažete soubor s cookies v prohlížeči, či změníte nebo aktualizujete Váš prohlížeč nebo zařízení, budete možná muset cookies znovu vypnout. Postup pro spravování a mazání cookies se liší v závislosti na prohlížeči. Pokud s tím budete potřebovat pomoci, můžete se podívat do nápovědy pro uživatele ve Vašem prohlížeči. Sledování Google Analytics můžete také vypnout na tomto odkazu.

Cookies používané na těchto webových stránkách

Název souboru cookies
Účel
Trvání
Společnost
PHPSESSID
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
__cfduid
Síť na dodávání obsahu
1 rok
Cloudflare
__zlcmid
Síť na dodávání obsahu
1 rok
Cloudflare
_ga
Analýza návštěvy
2 roky
Google
_gat
Analýza návštěvy
Aktuální relace
Google
_gid
Analýza návštěvy
1 den
Google
abproductimage
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
checkoutversion
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
cto_lwid
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
13 měsíců
Konverzija d.o.o.
discountsmenu_test
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
fr
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
3 měsíce
facebook
optimizelyBuckets
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
6 měsíců
Optimizely
optimizelyEndUserId
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
6 měsíců
Optimizely
optimizelySegments
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
6 měsíců
Optimizely
optimizelyPendingLogEvents
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Optimizely
promo_code_id
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
user_firstvisit
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
user_pagesbrowsed
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
cookie_settings_set
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
25 let
Konverzija d.o.o.
IDE
Integrace zpráv
13 měsíců
doubleclick
_hjIncludedInSample
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
eid
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
uid
Analýza užívání internetového obchodu
1 rok
criteo.com
last_products_viewed
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
atw_session
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
basket_id
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti na pokladně
1 rok
Konverzija d.o.o.
basket_items
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti na pokladně
1 rok
Konverzija d.o.o.
basket_updated_at
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti na pokladně
1 rok
Konverzija d.o.o.
initiate_checkout
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti na pokladně
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
user_firstproduct
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
email_tag
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
10 let
Konverzija d.o.o.
1P_JAR
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 měsíc
Google
CONSENT
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
19 let
Google
KHcl0EuY7AKSMgfvHl7J5E7hPtK
Online platba
20 let
Paypal
LANG
Online platba
1 rok
Paypal
NID
Poskytování jedinečných ID uživatele na reklamu
6 měsíců
Google
PYPF
Online platba
Aktuální relace
paypal
X-PP-SILOVER
Online platba
Aktuální relace
paypal
phone_tag
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
10 let
Konverzija d.o.o.
ts
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
tsrce
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
x-csrf-jwt
Ověření pravosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
x-pp-s
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
user_hash
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
user_id
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
test_cookie
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.


05. 06. 2023