• #

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky a podmínky používání webových stránek

Všeobecné podmínky internetového obchodu s líčidly PinkPanda.cz ve vlastnictví společnosti Konverzija, internetový marketing, d.o.o., byly sestaveny na základě Zákona o ochraně spotřebitele (ZOSpo), na základě doporučení Hospodářské komory Slovinska (GZS) a mezinárodních kodexů pro internetové obchodování.


Informace o společnosti

Konverzija d.o.o.
Stegne 13 a
1000 Lublaň
Slovinsko



Č110737897/2700 (Unicredit Bank)
Evidenční číslo: 6085822000
DIČ: CZ683621232
Srg: 2011/51055 – 11.1.2012, Okresní soud Celje

Ředitel: Gregor Koprivnik
e-mail: [email protected]

Internetový obchod PinkPanda.cz (dále jen „PINK PANDA“ nebo „internetový obchod“) spravuje společnost Konverzija d.o.o. (dále jen „poskytovatel“). Během registrace do systému PINK PANDA návštěvník získá uživatelské jméno, kterým je jeho e-mailová adresa, a heslo. Uživatelské jméno a heslo uživatele jednoznačně definují a spojují ho se zadanými údaji. Zákazníkovi se tím usnadní celý nákup, poskytovatel zase zajistí, aby byly údaje zcela zabezpečeny a použity v souladu s podmínkami, s nimiž (potenciální) zákazník souhlasí. Všeobecné obchodní podmínky se zabývají fungováním PINK PANDA, právy uživatele a obchodním vztahem mezi poskytovatelem a zákazníkem.

Dostupnost informací

(shrnutí zákona)
Poskytovatel se zavazuje, že zákazníkovi vždy zajistí následující informace:
a) totožnost společnosti (název a sídlo společnosti, číslo v registru),
b) kontaktní údaje, které uživateli umožní rychlou a účinnou komunikaci (e-mail, telefon),
c) základní charakteristiky zboží nebo služeb (včetně poprodejních služeb a záruk),
d) dostupnost produktů (každý produkt nebo služba, které jsou v nabídce na prodejním místě, by měly být v rozumném termínu dostupné),
e) podmínky doručení produktu nebo realizace služby (způsob, místo a termín dodání),
f) všechny ceny musejí být jasně a jednoznačně stanoveny a jasně musí být označeno, zda jsou včetně DPH a nákladů na dopravu,
g) způsob platby a dopravy,
h) časovou platnost nabídky,
i) lhůtu, během níž lze ještě odstoupit od smlouvy, a podmínky pro toto odstoupení; kromě toho také to, zda zákazník za vrácení zboží platí, a kolik,
j) vysvětlení postupu při reklamacích, včetně všech údajů o kontaktní osobě nebo službě pro kontakt se zákazníky.

Nabídka produktů
Produkty na PINK PANDA jsou často aktualizovány. Snažíme se, aby byly informace o nich a jejich fotografie aktualizované a přesné, a za případné chyby se omlouváme - můžete nás o nich informovat na [email protected] Pokud položky nejsou na skladě, pak je to také jasně označeno na webových stránkách nebo v e-mailu, který zákazník obdrží spolu s objednávkou.

Způsoby platby
Poskytovatel nabízí následující způsoby platby:
- hotově při převzetí; pokud jste pro doručení uvedli jinou adresu, platba při převzetí není možná.
- bankovním převodem na účet poskytovatele portálu PINK PANDA– Konverzija d.o.o. (na základě objednávky/předběžné faktury).
- platbou kreditní kartou Visa/Mastercard či prostřednictvím služby Paypal.
Při objednávce nad 1500 Kč je poštovné a balné zdarma.
Při objednávce s cenou do 550 Kč (včetně) činí náklady na poštovné a balné 99 Kč. Při objednávce od 550 Kč do 1500 Kč (včetně) je cena poštovného 59 Kč.
Upozornění: tyto podmínky a náklady na poštovné a balné platí pouze vrámci České republiky. V případě doručování do jiných států jsou účtovány poplatky za poštovné a balné dle ceníku doručovací společnosti.


Objednávka
Kupní smlouva mezi internetovým obchodem a zákazníkem je v internetovém obchodě uzavřena ve chvíli, kdy internetový obchod zákazníkovi pošle první e-mail o stavu jeho objednávky. Od této chvíle jsou všechny ceny a jiné podmínky dané a platí jak pro internetový obchod, tak pro zákazníka. Za zákazníka je považována osoba, která vyplní požadované údaje při odesílání objednávky. Pozdější změna údajů o zákazníkovi není možná.

Kupní smlouva (objednávka) je v elektronické podobě uložena na serveru poskytovatele, zákazník pak při potvrzení nákupu automaticky obdrží také fakturu na zadaný e-mail.

Minimální výše objednávky za produkty na webových stránkách činí 250 Kč před započtením poštovného. Je to též částka, nad kterou lze využít kupón při nákupu v rámci některých akcí. Abychom zabránili dalšímu přeprodávání, je nákup některých produktů v akci omezen na 1 kus na objednávku. V případě častého nevyzvedávání odeslaných balíčků si vyhrazujeme právo na to, aby zákazník balíček zaplatil před jeho expedováním (na základě předběžné faktury za objednávku).

Odeslání objednávky
Nákup v internetovém obchodě jsme se snažili co nejvíce zjednodušit a udělat ho pro zákazníka příjemným. Požadovaný produkt zákazník vloží do košíku kliknutím na zelené tlačítko „Přidej do košíku“.

V tu chvíli se v pravém horním rohu webových stránek ihned aktualizuje počet produktů a celková částka za zboží v košíku v rámečku „Můj košík“. Když jsou v košíku všechny požadované produkty, a zákazník chce objednávku dokončit, jednoduše klikne na rámeček „Můj košík“ a/nebo „K pokladně“.

Kliknutím se dostane k Pokladně, kde uvidí shrnutí celého nákupu v košíku. Zde může zadat a potvrdit i kupón a/nebo kód dárkového poukazu. Kliknutím na tlačítko „Pokračovat“ webové stránky zákazníka přesměrují na formulář pro vyplnění e-mailu, kam mu po odeslání objednávky přijde e-mail se všemi informacemi o objednávce. V následujícím kroku zákazník vyplní údaje o sobě a adresu, kam odešleme objednané zboží, zde je pak k dispozici též okénko s poznámkami, kam může v případě potřeby dopsat případné poznámky, pochvaly, kritiku nebo dodatečné pokyny týkající se nákupu. V následujícím kroku zákazník vybere požadovanou kurýrní nebo poštovní službu a požadovaný způsob platby (a v případě platby kartou nebo Paypalem zadá údaje nutné pro uskutečnění platby). Nakonec zákazník klikne na tlačítko „Dokončit nákup“. Tímto souhlasí se Všeobecnými obchodními podmínkami internetového obchodu a závazností zaplatit za právě odeslanou objednávku. Po tomto kroku se mu mohou zobrazit i produkty se speciální akcí, které je ještě možné přidat k objednávce – pokud dodatečné produkty zákazník nechce, může webové stránky zavřít.

Oprava chyb před odesláním objednávky a změna objednávky
Zákazník má před odesláním objednávky možnost kdykoli ji upravit a opravit v ní chyby. Nejsnáze se v jednotlivých krocích v nákupním košíku nebo u pokladny bude orientovat pomocí navigačního menu v horní části stránek.

Kliknutím na odkaz „Kontrola tvého košíku“ se v nákupním košíku vrátí na začátek. Tam může dle potřeby produkty odstranit kliknutím na odkaz vlevo od produktu „x“, změnit nebo odstranit může i kupón a/nebo kód dárkového poukazu.
Pro zvýšení počtu položek konkrétního produktu nebo pro vložení nového produktu se může kdykoli vrátit na webové stránky kliknutím na logo vlevo nahoře.
Kliknutím na „E-mail“ a „Tvé údaje“ v hlavní nabídce košíku se opět ocitne na stránce pro zadávání nebo upravování svých údajů. Zde může libovolně měnit své údaje.
Kliknutím na „Způsob platby“ je možné změnit způsob platby a výběr kurýrní nebo poštovní služby.


Objednávku lze do 15 minut od odeslání do jisté míry změnit odesláním poznámky prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailu, který zákazník obdrží po odeslání objednávky. Objednávka bude tímto způsobem pozastavena, dokud poznámku nevyřešíme, proto může dojít k pozdější expedici zboží. Zákazníkovu poznámku vyřešíme v průběhu zpracovávání objednávky, a pokud bude poznámka nejasná nebo ji nebude možné splnit, tak budeme zákazníka kontaktovat. Zákazník nám případnou úpravu může nahlásit i na e-mail [email protected], ale v tomto případě objednávka nebude pozastavena, proto takovou úpravu v případě, že se objednávka již zpracovává, již nemůžeme brát v potaz.
Při platbě předem (v případě platby kartou nebo prostřednictvím služby Paypal) po dokončení postupu odesílání objednávky již není možné k objednávce přidávat žádné produkty.

V případě jakýchkoli dotazů nebo pro pomoc jsme vám k dispozici prostřednictvím internetového chatu (vlevo dole) nebo e-mailu [email protected] .


Ceny
Ceny jsou včetně 21 % DPH, v případě superpotravin pak včetně 15 % DPH. Ceny jsou platné v momentě odeslání objednávky a nemají předem stanovenou dobu platnosti. Ceny platí v případě platby prostřednictvím výše uvedených způsobů platby a za výše uvedených podmínek. Kupní smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem je uzavřena v momentě, kdy poskytovatel potvrdí objednávku (když zákazník zároveň obdrží e-mail se statusem Objednávka potvrzena). Od této chvíle jsou všechny ceny a jiné podmínky stanoveny a platí jak pro poskytovatele, tak pro zákazníka. Veškeré akční nabídky na webových stránkách jsou platné pouze do uvedeného data nebo do vyprodání zásob.


Kupóny
Občas odběratelům e-mailového newsletteru nebo prostřednictvím jiných komunikačních kanálů posíláme kupóny. Kupón přináší různé výhody, počínaje různými dárky, až po slevy, platí však jen v případě minimální výše ceny objednávky. Každý kód je vždy časově omezený a lze jej využít v této omezené lhůtě, jinak je neplatný. Využít ho lze tak, že ho na pokladně zadáte do speciálního okénka s nápisem „kupón“ a potvrdíte ho kliknutím na tlačítko „Potvrdit“, přičemž v tu chvíli uvidíte výhodu, kterou vám kupón přináší. Kupón nelze vzájemně kombinovat. Návštěvník stránek, resp. zákazník může při každém nákupu využít pouze jeden kupón. Kupóny po zadání a odeslání objednávky už není možné dodatečně zadávat, brát v potaz nebo měnit.


Dárky v rámci promoakcí
Jelikož rádi odměňujeme naše věrné zákazníky, odběratele e-mailového newsletteru a každého, kdo nás sleduje prostřednictvím jiných médií, organizujeme často speciální promoakce. Jednou z takových akcí je ta, že při nákupu nad určitou cenu rozdáváme dárky. V tomto případě jsou jak stanovená výše ceny, tak i dárky vždy explicitně uvedeny. Pokud se návštěvník rozhodne, že takovou akci využije, je si zároveň vědom toho a slibuje, že pokud nastane situace, že by vracel celou objednávku nebo její část, je nutné vrátit i dárek – leda že by zbývající hodnota nákupu i nadále přesahovala výši ceny, která byla určena pro získání dárku, nebo v případě, že zákazník vymění vrácené zboží za jiné zboží z internetového obchodu stejné hodnoty.
Příklad: zákazník získává dárek při nákupu nad 1500 Kč (bez poštovného a balného). Cena za jeho nákup činí 1600 Kč, takže obdrží také dárek. Potom chce vrátit produkt v hodnotě 400 Kč. Celková hodnota nákupu tak činí 1200 Kč, což znamená, že nemá nárok na dárek a musí jej vrátit. Může však namísto vrácení peněz vyměnit vrácené zboží za jiné zboží v hodnotě 400 Kč a dárek si ponechat.

Dárky, resp. bezplatné produkty, které zákazníci dostávají zdarma k nákupu, reklamovat nelze, jelikož je nelze vyměnit a ani za ně vrátit peníze. Zároveň také není možné vrátit, vyměnit nebo vyžadovat vrácení hodnoty bezplatných sáčků s překvapením Mystery Bag. Na jejich obsah nemáme vliv, nemáme možnost se do nich před odesláním podívat a rádi bychom upozornili na to, že existuje možnost, že pokud zákazník akci využije vícekrát, může dostat více úplně stejných nebo podobných sáčků s překvapením Mystery Bag. Ani v tomto případě sáček Mystery Bag není možné vrátit, vyměnit nebo požadovat vrácení jeho hodnoty.



Právo na odstoupení spotřebitele od smlouvy, resp. objednaného zboží

U smluv uzavřených na dálku má spotřebitel (na základě článku 43 č a 43 d zákona ZOSpo) právo do čtrnácti (14) dnů společnosti na e-mail ([email protected]) oznámit, že odstupuje od smlouvy, aniž by musel uvádět důvod svého rozhodnutí. Lhůta začíná běžet jeden den od data převzetí zboží.

Vrácení převzatého zboží společnosti během lhůty pro odstoupení od smlouvy je považováno za zprávu o odstoupení od smlouvy.

Formulář pro odstoupení od smlouvy o prodeji produktů je pro uživatele k dispozici kliknutím zde.

Spotřebitel musí nejpozději do 14 dnů od zprávy o odstoupení od objednávky zboží vrátit společnosti. Spotřebitel zboží vrací na adresu:
Česká pošta, s.p.
PostkompletUL (Pro PinkPanda.cz)
Jateční 436/77
400 18 Ústí nad Labem

Po obdržení zboží společnost spotřebiteli v souladu se zákonem vrátí všechny uskutečněné platby. Jediný výdaj, který jde na vrub spotřebitele ve spojitosti s odstoupením od smlouvy, je přímý výdaj za vrácení zboží ve formě poštovného. Balíčky s platbou poštovného na vrub společnosti nepřijímáme a při doručení nebudou přijaty. Pokud je dle smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory zboží doručeno při uzavírání smlouvy domů, musí ho prodejce v případě případného vrácení převzít na vlastní náklady, pokud z důvodu samotné povahy zboží není možné jeho vrácení běžným způsobem poštou.

Zákazník musí povinně v termínu 14 dnů nahlásit na e-mail [email protected] záměr, že by chtěl zboží vrátit, a my mu pošleme pokyny pro vrácení zboží. Zákazník má poté čas ještě 14 dní, aby zboží vrátil na naši adresu. V opačném případě peníze bohužel nemůžeme vrátit.

Vrácení realizovaných plateb bude provedeno hned, kdy to bude možné, nejpozději však do 14 dní od obdržení zprávy o odstoupení od smlouvy. Z důvodu zajištění jistoty, přesnosti a včasnosti vratky a zajištění evidence o platbách bude vrácení platby zákazníkovi provedeno převodem na jeho bankovní účet, tedy na jeho kartu nebo účet Paypal, použité při platbě objednávky.

Při odstoupení od smlouvy, kde byl využit bonus, slevový kód nebo kupón, jsou tyto prostředky považovány za slevu a uživateli nebudou vráceny. Na bankovní účet uživatele bude vrácena pouze jím zaplacená částka. Dárkový poukaz je při odstoupení od smlouvy považován za platební prostředek a bude uživateli vrácen ve formě dárkového poukazu, zaplacená částka mu pak bude vrácena na jeho bankovní účet.

Ve výjimečných případech, kdy produkty nebyly vráceny v souladu se ZOSpo, můžeme spotřebiteli nabídnout odkup produktu formou odpovídajícího odškodnění, které v zápisníku stanovíme během vrácení. Odkup se sníženou hodnotou bude brán v potaz po potvrzení spotřebitelem prostřednictvím e-mailu. Spotřebitel zmíněné odškodnění využije výhradně pro objednávku jiného produktu ve stejné nebo vyšší hodnotě. Právo na vrácení platby v případě uplatňování záruky a věcných chyb přesněji stanovuje obsah zákona o ochraně spotřebitele (plné znění zákona).

Odstoupení spotřebitele od smlouvy u produktů, které jsou součástí sadyPokud se spotřebitel rozhodne pro odstoupení od smlouvy u produktů, které tvoří jeden celek, může požadovat výměnu celé sady za stejnou sadu nebo vrácení peněz. Spotřebitel může vyměnit produkt ze sady v případě věcné chyby nebo poškození produktu, nemůže však požadovat vrácení peněz.



Věcná chyba
O věcnou chybu se jedná, pokud:
- položka nemá vlastnosti, které jsou potřebné pro její normální užívání nebo fungování,
- položka nemá vlastnosti, které jsou potřebné pro speciální použití, kvůli kterému ji zákazník kupuje, a která byla prodejci známá nebo mu měla být známá,
- položka nemá vlastnosti a specifika, které byly výslovně nebo nevýslovně smluveny nebo předepsány,
- prodejce vydal produkt, který neodpovídá vzoru nebo modelu, s výjimkou, kdy byl vzor nebo model zobrazen pouze pro ilustraci.

Jak se ověřuje vhodnost produktu?
Ověřuje se pomocí dalšího bezchybného produktu stejného typu, a také srovnáním s prohlášeními výrobce nebo informacemi uvedenými na samotném produktu.

Jak uplatnit věcnou chybu?
Zákazník nás o případné věcné chybě musí informovat spolu s jejím přesným popisem v zákonem stanovené lhůtě a zároveň nám umožnit prohlídku produktu buď vrácením produktu nebo jednoznačnou fotografií produktu (v závislosti na produktu, o čemž budeme zákazníka informovat během reklamačního řízení).
Vrácení z důvodu věcné chyby lze uplatnit v případě, že se chyba projeví do dvou let od převzetí zboží. 

Formulář pro nahlášení věcné chyby je přístupný kliknutím zde.


Stížnosti a spory
Poskytovatel respektuje platnou legislativu o ochraně spotřebitele. Poskytovatel se vší silou snaží plnit svou povinnost nastavit účinný systém zpracovávání stížností a určí osobu, s níž se může zákazník v případě problémů spojit telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu [email protected] Proces zpracování stížnosti je důvěrný.
Poskytovatel do pěti pracovních dnů potvrdí, že stížnost přijal, informuje zákazníka o tom, jak dlouho ji bude zpracovávat, a bude ho průběžně informovat o průběhu řízení. Poskytovatel si uvědomuje, že podstatnou charakteristikou spotřebitelského sporu, alespoň co se týče soudního řešení sporu, je jeho nesouměrnost mezi ekonomickou hodnotou požadavku a náklady, které vzniknou během řešení samotného sporu. To představuje také hlavní překážku, proč spotřebitel neřeší záležitost soudně. Proto se poskytovatel snaží, co je v jeho největších silách, aby byly případné spory řešeny dohodou.

Mimosoudní řešení sporů se spotřebiteli

Na základě zákonných nařízení neuznáváme žádného realizátora mimosoudního řešení sporů se spotřebiteli jako příslušného pro řešení spotřebitelských sporů, které by spotřebitel mohl zahájit na základě Zákona o mimosoudním řešení sporů se spotřebiteli. Společnost, která coby poskytovatel zboží a služeb provozuje internetový obchod na území Slovinska, na svých webových stránkách zveřejňuje elektronické spojení na platformu pro internetové řešení sporů se spotřebiteli (IŘSS). Platforma je spotřebitelům k dispozici na odkazu ZDE.

Uvedené ujednání vychází ze Zákona o mimosoudním řešení sporů se spotřebiteli, Nařízení (EU) č. 524/2013 Evropského parlamentu a Rady pro řešení spotřebitelských sporů on-line a změny Nařízení (ES) č. 2016/2004 a Směrnice 2009/22/ES.


Ochrana osobních údajů
Obecně

Společnost se zavazuje, že bude chránit důvěrnost osobních údajů a soukromí uživatelů internetového obchodu. Shromážděné osobní údaje bude Společnost používat výhradně k realizaci služeb, které nabízí. Společnost respektuje důvěrnost osobních údajů a soukromí uživatelů internetového obchodu, proto vykoná vše, co je v jejích silách, aby je ochránila před jakýmikoli přestupky a zneužíváním. Osobní údaje uživatelů jsou jedním z témat, kterým společnost věnuje výjimečnou péči a pozornost, jelikož si je vědoma citlivé povahy tohoto tématu.

Zprostředkování uživatelových osobních údajů společnosti je v určitých případech nutné, aby mohl správce údajů coby poskytovatel splnit své smluvní povinnosti k uživateli. Seznam zpracovatelů osobních údajů pro společnost se nachází zde.
Poskytovatel získané osobní údaje po celou dobu chrání v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů (Sbírka zákonů Slovinska „Uradni list RS, č. 94/07) (ZVOP-1), Zákonem o elektronické komunikaci (Sbírka zákonů Slovinska „Uradni list RS, č. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – rozh. US, 81/15 a 40/17) a Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Použití osobních údajů

Společnost pro potřeby realizování nabízených služeb shromažďuje, spravuje, zpracovává a uchovává následující osobní údaje uživatele:
  • jméno a příjmení
  • doručovací adresu
  • název firmy nebo právnické osoby (je-li uživatel právnickou osobou)
  • DIČ právnické osoby (je-li uživatel právnickou osobou)
  • e-mailovou adresu (uživatelské jméno)
  • heslo v šifrované podobě
  • kontaktní telefonní číslo
  • jiné údaje, které uživatel dobrovolně vyplní do formuláře v internetovém obchodě
  • jiné údaje, které uživatel dobrovolně dodatečně vyplní na svém profilu

Za správnost, úplnost a aktuálnost údajů, které uživatelé vyplní, společnost nenese odpovědnost.
Osobní údaje poskytovatel neposkytuje třetím osobám, s výjimkou smluvních partnerů, s nimiž má poskytovatel uzavřenou smlouvu o ochraně osobních údajů, a kteří jsou smluvně zavázáni ke stejným standardům ochrany osobních údajů jako poskytovatel.
Poskytovatel osobní údaje shromažďuje pouze s výslovným souhlasem uživatelů. Souhlasy uchovává spolu s jejich obsahem a obsahem formuláře, na němž mu byly poskytnuty.
Sbírky s osobními údaji poskytovatel uchovává na území Republiky Slovinsko a nevynáší je do jiných států.

Účel použití

Osobní informace získané prostřednictvím stránky www.pinkpanda.cz za účelem online nákupu se používají výhradně pro účely provádění a doručení objednávky.

Uživatel dává souhlas k uložení, zpracování a předávání osobních údajů při účasti v soutěži nebo přihlásí k odběru novinek e-mailem a uživatel dovoluje společnosti Konverzija d.o.o., ke zpracování a ukládání osobních údajů předložených v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Daný souhlas uživatele umožňuje, aby společnost Konverzija d.o.o., jako správce databáze zpracovala osobní údaje získané za účelem průzkumu a statistického zpracování dat, ke stanovení využívání služeb, přizpůsobení nabídky a segmentaci, průzkum trhu, informace o službách a odesílání zpráv a speciálních nabídek prostřednictvím e- mailu, telefonních čísel a dalších propagačních materiálů, k informování uživatele o online službách na www.pinkpanda.cz a od společnosti Konverzija d.o.o.. Shromážděné údaje nebudou odeslány třetím stranám.

Uvedené údaje může společnost Konverzija d.o.o. zpracovat pro vlastní potřeby
do odvolání souhlasu a to jen po dobu, která je nezbytná pro dosažení účelu, pro který byly údaje shromážděny, tzn. 10 let u registrovaných uživatelů tohoto webu www.pinkpanda.cz, 10 měsíců u účastníků soutěží, 10 u vítěze soutěže nebo dokud provozovatel neukončí činnost na trhu. V době zprávy osobních údajů může jednotlivec na požádání umožnit zobrazení a aktualizaci údajů v databázi.

Realizace politiky soukromí

Společnost má v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů zajištěnou ochranu osobních údajů pomocí Předpisů o ochraně osobních údajů.
Všichni interní i externí zaměstnanci společnosti, kteří mají přístup k osobním a jiným údajům uživatelů, jsou obeznámeni s Předpisy o ochraně osobních údajů a s povinností chránit osobní a jiné údaje a jsou povinni tato nařízení o ochraně důvěrnosti osobních a jiných údajů uživatelů internetového obchodu respektovat. Povinnost chránit osobní a jiné údaje je časově neomezená, a to i po přerušení vztahů se společností.

Registrovaní uživatelé mohou kdykoli přestat používat internetový obchod a mohou svou registraci zrušit. To provedou tak, že písemným prohlášením oznámí zrušení registrace. Před podáním prohlášení o zrušení registrace musí uživatel společnosti uhradit všechny dosud neuhrazené závazky týkající se uskutečněných nákupů v internetovém obchodě. Společnost bude důvěrnost osobních údajů a soukromí uživatelů internetového obchodu v rámci této politiky ochrany soukromí chránit i v případě zrušení registrace.

Ochrana dětí

Reklamní sdělení budou jasně označena (s ohledem na věk) a jasně oddělena od her a soutěží. Každá komunikace určená dětem bude odpovídat jejich věku a nebude zneužívat důvěry dětí, nedostatku jejich zkušeností nebo pocitu loajality. Poskytovatel nesmí přijímat zprávy od nikoho, o kom ví, nebo předpokládá, že je dítě, bez výslovného souhlasu jeho rodičů nebo opatrovníků.

Poskytovatel bez výslovného souhlasu rodičů nebo opatrovníků dítěte nesmí získávat žádné osobní údaje týkající se dětí. Stejně tak poskytovatel nesmí třetí osobě předávat údaje získané od dětí, s výjimkou jejich rodičů nebo opatrovníků. Poskytovatel nesmí nabízet volný přístup k výrobkům nebo službám, které jsou pro děti nevhodné.

Právo na informace a vymazání

Máte právo na informace o tom, které z Vašich osobních údajů zpracováváme, jako i právo na vymazání těchto údajů. Pokud máte nějaké dotazy ohledně vymazání, zpracování nebo používání Vašich údajů, kontaktujte nás na: [email protected]nebo nám zašlete požadavek poštou. Osoba oprávněná k ochraně osobních údajů ve společnosti je Maja Poročnik, Stegne 13a, 1000 Ljubljana, [email protected].

Zprávy o stavu objednávky: Vyhrazujeme si právo Vás prostřednictvím SMS informovat na telefonním čísle uvedeném v objednávce, až bude Vaše objednávka expedována, a pokud zboží nebude do 3-5 dní převzato. Pokud si zboží nevyzvednete po dobu delší než 5 dní, vyhrazujeme si právo Vám zavolat na uvedené telefonní číslo pro připomenutí, abyste si zboží převzali. Zákazníky zároveň o stavu objednávky informujeme i prostřednictvím e-mailu.

Newslettery: Po přihlášení se k newsletteru budou Vaše jméno, telefonní číslo a e-mail s Vaším svolením použity k propagačním účelům, dokud se z newsletteru neodhlásíte. K dostávání newsletteru jste přihlášeni pouze v případě, že během objednávky zaškrtnete zvláštní políčko, které Vám přihlášení k newsletteru umožní.


Z databáze odběratelů newsletteru se můžete kdykoli odhlásit zasláním e-mailu na [email protected] nebo kliknutím na odkaz „Odhlásit se zde“ na konci propagačních e-mailových zpráv.

Každý jednotlivec, jehož osobní údaje poskytovatel shromažďuje, uchovává a zpracovává, má v souvislosti s těmito údaji následující práva:
  • Právo být zapomenut – pokud už si jednotlivec nepřeje, aby byly jeho osobní údaje, které uchovává a zpracovává poskytovatel, dále zpracovávány, a pokud už neexistují zákonné důvody pro jejich další schraňování, může od správce údajů kdykoli vyžadovat, aby byly jeho údaje vymazány.
  • Právo vědět, jak dlouho budou osobní údaje uchovávány.
  • Právo vyžadovat opravu, vymazání nebo podat stížnost.
  • Právo na přenositelnost – jednotlivec může, pokud bude chtít, od správce údajů vyžadovat, aby mu zajistil osobní údaje s ním spojené, které zprostředkoval správci údajů, ve strukturované, běžně používané a strojově čitelné podobě.
  • Právo na právní zastoupení a sankce – jednotlivec má právo vznést námitku u kontrolního orgánu, a má i právo na právní prostředky vůči rozhodnutí kontrolního orgánu nebo v případě nekonání kontrolního orgánu právo na odškodné a na odpovědnost.
  • Právo nesmí podléhat opatřením vycházejícím ze samotného profilování, analýzy nebo předpokladů používání automatizovaných prostředků zpracování.
  • Právo na odstranění souhlasu – jednotlivec má právo odstranit svůj souhlas s dalším zpracováváním svých osobních údajů, obzvláště v případě přímého marketingu.


Postup uplatňování práv

Jsem obeznámen s tím, že mohu všechny výše uvedené požadavky týkající se uplatnění práv spojených s osobními údaji, adresovat písemnou formou správci údajů, a to na e-mail [email protected].
Jsem obeznámen s tím, že ode mne správce údajů pro potřeby spolehlivé identifikace v případě uplatňování práv spojených s osobními údaji, může vyžadovat dodatečné údaje, tento postup lze odmítnout pouze v případě, kdy dokáže, že mne nemůže spolehlivě identifikovat.
Jsem obeznámen s tím, že správce musí na můj požadavek, jímž uplatňuji svá práva v souvislosti s výše uvedenými osobními údaji, odpovědět bez zbytečné prodlevy a nejpozději do jednoho měsíce od obdržení požadavku.

Společnost uchovává osobní údaje jednotlivce až do zrušení souhlasu s uchováváním a zpracováváním osobních údajů jednotlivce. Uživatel může zrušit svůj souhlas k dostávání e-mailových zpráv (což provede prostřednictvím písemného požadavku poskytovateli na e-mailovou adresu [email protected].) nebo vyžadovat, aby společnost jeho osobní údaje okamžitě důsledně a trvale vymazala tak, že zcela vymaže uživatelův uživatelský profil u poskytovatele.

Dodatečné informace

Společnost se v souladu s předpisy upravujícími ochranu osobních údajů zavazuje k ochraně osobních údajů uživatelů svého internetového obchodu. Společnost nebude v žádném případě bez výslovného svolení uživatele zprostředkovávat osobní nebo jiné údaje o uživateli třetím osobám, resp. neumožní třetím osobám, aby nahlížely do osobních nebo jiných osobních údajů uživatele, s výjimkou, že by to od nich vyžadovaly orgány státní moci, pokud je taková povinnost stanovena zákonem, nebo v dobré víře, kdy je takové opatření nutné pro řízení u soudu nebo u jiných státních orgánů, a pro ochranu a uskutečňování zákonných zájmů společnosti.

Veškeré osobní a jiné údaje, které uživatel poskytne při přihlášení do internetového obchodu, i v objednávce při nákupu produktů, včetně obsahu objednávek, budou chráněny v souladu s předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Společnost tyto údaje nebude využívat k účelům, které by mohly jakýmkoli způsobem škodit uživateli nebo jiné zapojené osobě. Společnost údaje uživatelů nepoužije pro rozesílání propagačních e-mailových zpráv ani jiných nevyžádaných propagačních materiálů, s výjimkou rozesílání takových propagačních zpráv, k nimž se uživatel přihlásil nebo k nimž dal svůj výslovný souhlas. Společnost může údaje v anonymizované sumární podobě použít pro účely statistických analýz. Důvěrnost osobních i jiných údajů uživatelů nesmí být žádným způsobem zneužita.
Kurýrní službě společnost svěří pouze údaje potřebné k doručení produktů zakoupených v internetovém obchodě (údaje o příjemci, adresa doručení, telefonní číslo pro informaci o doručení balíčku a/nebo řešení problémů během doručování, a e-mailovou adresu pro informaci o stavu a umístění balíčku). Prostřednictvím e-mailu společnost naváže kontakt s uživatelem, jen pokud to bude nutné pro uskutečnění nákupu v internetovém obchodě, telefonicky pak pouze v případě, že během registrace nebo nákupu v internetovém obchodě došlo ke komplikacím.


Komunikace
Poskytovatel s uživatelem naváže kontakt prostřednictvím dálkových komunikačních prostředků pouze v případě, kdy se tomu uživatel výslovně nebrání.
Reklamní e-mailové a/nebo SMS zprávy budou obsahovat následující prvky:
- budou jasně a jednoznačně označeny jako reklamní sdělení,
- odesílatel bude vždy zřetelně označen,
- různé akce, propagační nabídky a jiné marketingové techniky tak budou také označeny, a zároveň budou přesně označeny i podmínky účasti v nich,
- bude jasně uveden způsob odhlášení od zasílání reklamních sdělení,
- přání uživatele, že si nepřeje dostávat reklamní sdělení, bude poskytovatel výslovně respektovat.



PRÁVNÍ UPOZORNĚNÍ
Internetový obchod PINK PANDA a všechny údaje v něm obsažené, fotografie produktů, grafické prvky a videa na internetových stránkách jsou chráněny Zákonem o autorských právech a není povoleno je reprodukovat nebo je používat bez předchozího písemného svolení. Obchodní značka PINK PANDA a logo jsou majetkem společnosti Konverzija d.o.o.



Cookies a inzerce
Cookies jsou malé textové soubory, které se ukládají na Vašem počítači při návštěvě našich webových stránek a neškodí Vašemu hardwarovému ani softwarovému vybavení. Jejich ukládání je pod úplnou kontrolou vyhledávače, který uživatel používá – ten může ukládání cookies v případě potřeby omezit nebo zrušit.

Cookies nejsou závadné a jsou vždy časově omezené.

Používání cookies v Evropské unii (EU) upravuje Směrnice o soukromí a elektronických komunikacích 2002/58/ES, jejíž článek věnující se cookies a podobným technologiím, byl změněn Směrnicí 136/2009.

Ve slovinské legislativě používání cookies stanovuje Zákon o elektronických komunikacích neboli ZEKom-1 (Sbírka zákonů Slovinska „Uradni list č. 109/2012“), jehož článek 157 představuje právní základ pro péči o soukromí uživatelů internetu.

Internetové stránky www.pinkpanda.cz pro fungování stránek používají cookies, které neshromažďují žádné osobní údaje, pouze sledují aktivitu návštěvníků a jejich zájmy za účelem zajišťování lepšího uživatelského zážitku. Použitím internetových stránek uživatelé souhlasí s jejich používáním.

Proč jsou cookies zapotřebí?

Mají zásadní význam pro zajišťování uživatelsky přívětivých internetových služeb. Interakce mezi uživatelem internetu a webovými stránkami je díky cookies rychlejší a snazší. Díky nim si webové stránky zapamatují preference a historii uživatele, ušetří mu tím čas, a vyhledávání na webových stránkách bude efektivnější a příjemnější.

Společnost každému uživateli při každém vstupu do internetového obchodu přidělí cookies pro identifikaci, sledování nákupního košíku a zajišťování jeho stop, které jsou v paměti serveru uloženy jen po dobu trvání návštěvy internetového obchodu a jsou vymazány po jedné hodině neaktivity. Společnost může na osobní počítač uživatele ukládat i některé trvalé cookies, jako je např. identifikační číslo uživatele v šifrované podobě pro jeho rozpoznání při následující návštěvě internetového obchodu nebo hodnocení produktů, díky němuž uživatel ví, které produkty již ohodnotil, nepřímo pak také cookies externí služby Google Analytics, které slouží k analýze návštěvnosti webových stránek. Společnost může tyto údaje v anonymizované sumární podobě použít pro účely statistických analýz. Pro potřeby zajišťování bezpečnosti na internetu společnost shromažďuje také IP adresy, ze kterých uživatelé vstupují do internetového obchodu.

Vypnutí souborů cookies

Vy rozhodujete, zda povolíte ukládání cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete spravovat a měnit ve Vašem webovém prohlížeči.

Pro informace o nastavení cookies zvolte internetový prohlížeč, který používáte:
-Chrome
-Firefox
-Opera
-Internet Explorer 9
-Internet Explorer 7 a 8
-Safari

Pokud změníte nebo vymažete soubor s cookies v prohlížeči, či změníte nebo aktualizujete Váš prohlížeč nebo zařízení, budete možná muset cookies znovu vypnout. Postup pro spravování a mazání cookies se liší v závislosti na prohlížeči. Pokud s tím budete potřebovat pomoci, můžete se podívat do nápovědy pro uživatele ve Vašem prohlížeči. Sledování Google Analytics můžete také vypnout na tomto odkazu.

Cookies používané na těchto webových stránkách

Název souboru cookies
Účel
Trvání
Společnost
PHPSESSID
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
__cfduid
Síť na dodávání obsahu
1 rok
Cloudflare
__zlcmid
Síť na dodávání obsahu
1 rok
Cloudflare
_ga
Analýza návštěvy
2 roky
Google
_gat
Analýza návštěvy
Aktuální relace
Google
_gid
Analýza návštěvy
1 den
Google
abproductimage
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
checkoutversion
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
cto_lwid
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
13 měsíců
Konverzija d.o.o.
discountsmenu_test
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
fr
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
3 měsíce
facebook
optimizelyBuckets
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
6 měsíců
Optimizely
optimizelyEndUserId
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
6 měsíců
Optimizely
optimizelySegments
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
6 měsíců
Optimizely
optimizelyPendingLogEvents
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Optimizely
promo_code_id
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
user_firstvisit
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
user_pagesbrowsed
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
cookie_settings_set
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
25 let
Konverzija d.o.o.
IDE
Integrace zpráv
13 měsíců
doubleclick
_hjIncludedInSample
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
eid
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
uid
Analýza užívání internetového obchodu
1 rok
criteo.com
last_products_viewed
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
atw_session
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
basket_id
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti na pokladně
1 rok
Konverzija d.o.o.
basket_items
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti na pokladně
1 rok
Konverzija d.o.o.
basket_updated_at
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti na pokladně
1 rok
Konverzija d.o.o.
initiate_checkout
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti na pokladně
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
user_firstproduct
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
email_tag
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
10 let
Konverzija d.o.o.
1P_JAR
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 měsíc
Google
CONSENT
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
19 let
Google
KHcl0EuY7AKSMgfvHl7J5E7hPtK
Online platba
20 let
Paypal
LANG
Online platba
1 rok
Paypal
NID
Poskytování jedinečných ID uživatele na reklamu
6 měsíců
Google
PYPF
Online platba
Aktuální relace
paypal
X-PP-SILOVER
Online platba
Aktuální relace
paypal
phone_tag
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
10 let
Konverzija d.o.o.
ts
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
tsrce
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
x-csrf-jwt
Ověření pravosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
x-pp-s
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
Aktuální relace
Konverzija d.o.o.
user_hash
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
user_id
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.
test_cookie
Poskytování lepší uživatelské zkušenosti
1 rok
Konverzija d.o.o.


28. 11. 2018